Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Miért olyan sietősek manapság...

Miért olyan sietősek manapság az eladó hölgyek?

Figyelt kérdés
Főleg nagyobb üzletláncokban tapasztalom ezt, hogy kérdezek valamit, majd rávágják hogy arra van, majd sietnek tovább, na de hova?A vevő nem előrébb való munkaidőben???

2022. szept. 3. 20:43
 1/10 anonim ***** válasza:
96%
Gondolom nem információs pultnak alkalmazzák őket te észlény... :)
2022. szept. 3. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
88%

"A vevő nem előrébb való munkaidőben"


Egy vevő a sok-sok százból vagy ezerből?


Sajnos nem. Nem azért fogja a főnöke lecseszni, mert nem mutatta megy egy vevőnek, hogy mi hol van, hanem mert valahol valami épp nincs elintézve ami aktuálisan a dolga. Sokan azt hiszik, hogy az ilyesmi munkahely csak henyélés pedig sokat kell pörögni.

2022. szept. 3. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
94%

Vajon hova siethet ugyan?Polcot pakolni vagy a raktárban pakolni esetleg vagy a vevők által szétpakolt dolgokat rendbe tenni vagy a kasszába?:)

Nem fog ott állni órákat míg te meg nem találod amit keresel mivel nem ér rá és ha meglátja a főnök hogy ácsorog még ki is rúgja mivel megteheti hisz 1 dolgozó elmegy már másnap jön helyette 3.

2022. szept. 3. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%
Ezek önkiszolgáló üzletek, az ott dolgozók nem a klasszikus értelemben vett eladók.
2022. szept. 3. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
89%
A vásárlókkal való csevegés nem az elsődleges feladatuk. Pszichológushoz menj, az végighallgat, ha fizeted az óradíjat.
2022. szept. 3. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
94%

Ők árufeltöltők, nem eladók. Szóba állni sem kötelesek veled, nem azért vannak ott.


Egyébként minden nagy áruházban van információs pult. A kérdéseidet ott teheted fel.

2022. szept. 4. 03:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
95%

Vannak boltok, pl Penny, ahol csak árufeltöltőket meg pénztárosokat látok, de mindig megtudják mondani merre van az adott árucikk, ha épp nem találom. Nekem ennyi info bőven elég. Árut pakol, ergo tudja mi merre van. Ha nem tudja, akkor meg biztos még betanuló. Egyéb infot nem szoktam kérni tőlük. Van szemem, el tudom olvasni az áru csomagolásán, amit tudnom kell róla.

Egyébként Obiban sem jártam még úgy, hogy elmenekültek volna előlem.

Amúgy magam is kereskedő vagyok. Vannak problémás vásárlók, akiket gyakorlott szemmel kb már az ajtón belépésnél ki lehet szúrni. Olyankor mi is "elbújunk".

Illetve rendszeresen küldik a nyakunkra a próbavásárlókat, a leg idiótább fajtából, általában szintén azonnal felismerhetők. Ők azt hiszik nem, pedig igen. Öket sem szeretjük, sőt, szép szóval fogalmazva kifejezetten utáljuk.

2022. szept. 4. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Ez tényleg tarthatatlan! Beszélni kell a főnökkel.

Mondd meg neki: kedves rabszolgatartó úr/ asszony! Ne tessék úgy agyon hajszolni az eladókat! Így képtelenség nyugodtan társalogni velük!

2022. szept. 12. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Teljesen egyetértek az előttem szólókkal, mégis ki az a kretén, aki elvárja manapság az eladótól, hogy 1 óráig foglalkozzon vele. Nem értem miért nem elég az a kiszolgálás, hogy elmondja hol van/útba irányít, és tovább végzi a munkáját. Mit szeretnél még, kísérjen oda kézen fogva, mert ahhoz is hülye vagy, hogy egy boltban megtaláljál valamit? Miért fáj az, ha szeretne végezni a többi munkájával is időben? Miért kell 30 évvel ezelőtt leragadni, amikor az eladónak volt ideje/kedve órákig társalogni a vevőkkel? Az ilyen idióta barmok azt hiszik csak ők léteznek a világon, édes istenem?
2022. szept. 22. 02:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Hát nem sok értelmes választ kaptál. Az utolsó konkrétan idegbeteg és funkcionális analfabéta, de az se semmi, hogy valaki gyakorlatilag számon kéri rajtad, hogy saját tapasztalaidra alapozva tetted a fel kérdést, legközelebb járd végig az ország boltját. Édes istenem.

A kérdező amúgy nem tudom, hol írta olyat, sokáig feltartaná az eladót. Két őrjöngés között esetleg gyakorolhatnátok a szövegértést.


Pl. Az Aldiban eléggé rohanniuk kell, ott egy pénztárosnak meg is van szabva, hány terméket kell lehúznia. A polcokat a kutyafuttában töltik fel.

Ennek ellenére logikus, hogy az ember tőlük kérdez, az Aldiban általában normálisan válaszolnak is az értelmesebbek.

De mondjuk sokat nem várnék azért a helyedben egy bolti dolgozótól, még az aldiban is van egy-két flegmább, aki képtelen normálisan válaszolni, szóval nem agysebészek, na. Egy fokkal talán a gyári melósok felett vannak, de egyszerű droidok szintekkel egy diplomás alatt.

2023. márc. 9. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!