Call centeres munka milyen lehet? Mit takar az ügynöki képzés?
Érdekelne ez a fajta munkakör,de hallottam valami ügynöki képzést kell letenni. Nemtudom az mit takarhat pontosan?
Illetve mennyire lehet "nehéz" ez a munka azt leszámítva hogy el kell viselni azokat a türelmetlenebb embereket is akiket fel kell hívni..:D
Egy ismerős dolgozik az Aegon biztosítónál mint call centeres. Azt mondja ő imádja csinálni 1 éve van ott.
Viszont ő neki érettségije sincs és ezt a képzést se tette le. Azt mondta viszont a cég állja a képzést. Nemtudom mit takar pontosan ez a képzés se a munka ? !
Call center mit takar az esetedben? Te hívod vagy ők téged?
Ha ők téged, arról tudok mesélni.
Attól függ hogy mivel foglalkozik a cég. Ha olyan, ami anyagilag érinti valahogyan az ügyfelet akkor naponta kifogsz pár ideg-beteget, akik nem értik meg, hogy nem a te hibád az, hogy valami hiba csúszott be a rendszerbe. A lényeg, hogy jó érzés, hogy kiüvöltözték magukat, még ha céltalanul is. A lényeg, hogy ilyenkor végig maradj higgadt, egyrészt azért is, mert ha panaszt tesz az ügyfél, visszahallgatják a hívást és ha nem voltál professzionális, akkor téged vesznek elő, hogy a te hibád olt a panaszbejelentés. Másrészt meg az ügyfélben is kelt egy kellemetlen érzést, hogy dühöngött. :)
Legtöbben pont emiatt nem szeretik csinálni, hiszen ki szereti, ha egy nap ötször elküldik az anyjába.
A másik amiért nem szokták szeretni az, hogy néhány cégnél vannak nevetséges szabályok,a miket követni kell, amik feleslegesek, amik nélkül a munka is egyszerűbb és amiket ha elmulasztasz betartani akkor figyelmeztetést kapsz. Én egyszer egy szabály megsértésével egy majdnem 30 perces hívást kurtítottam le, az ügyfél elégedett volt, a probléma megoldódott, én meg szóbeli figyelmeztetést kaptam.
A kiképzés általában úgy zajlik, hogy van 1-2 hét amíg elmagyarázzák azt amit tudnod kell, majd beraknak valaki mellé és hallgatod ahogy veszi a hívásokat, aztán te is veszel egy-két hívást amit az egyik kolléga hallgat, segít neked, utána beraknak élesbe.
Egy nagy hátránya, hogy sokszor kell bent maradni, ugyanis, ha 17:00-ig dolgozol, de 16:58-kor bejön egy hívás nem teheted rá a telefont az ügyfélre. Ha mázlid van akkor csak valami rövid kérdése van, ha nincs, akkor ott dekkolsz, én volt, hogy így ragadtam bent még egy órát.
Ha rám hallgatsz nem vállalsz el semmi olyan munkát ahol telefonon kell az ügyfelekkel tartani a kapcsolatot.
Rengetegen iszonyat buták, nem értik amit mondasz, és semmi nem tetszik nekik.
Ebben dolgozok jelenleg, de csak is a pénz miatt. A cég nem talált embert és rettentő sürgős volt nekik így szerencsére sikerült egy nagyon jó fizetésben megállapodnunk.
Itt nem érdemes jövőt vagy előre lépést tervezni. Mellék állásban egy raktárházban dolgozok napi 4 órát, de milliószor jobban szeretem azt, mint napi 5-10 alkalommal hallgatni a leordibálásokat, meg a fölösleges beszédet csak hogy lenyugodjon az idegbetegje.
Amit lehet megyek innen a francba, csak a pénz gyűljön össze a tervemhez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!