Miért kell jó kommunikációs készség a call centeres munkákhoz? Ha bárki meghallja, hogy ez a munkám, rögtön megkapom, hogy akkor biztos jó a beszélőkém....
Nem mindegy hogy te hivogatsz másokat, vagy teged hivogatnak.
Előbbit sokszor lerázzák, utobbit sokszor idegbetegek hivjak. Na oda mar a jo beszelőke sem elég néha.
Az egyik telefonos cégnél, a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozott az egyik barátnőm. Precízen kiképezték őket a klf. embertípusokra, élethelyzetekre, konfliktuskezelésre. Alap, hogy az ügyfél szent, az ügyfélszolgálatos türelmes, tízszer is elmagyaráz, udvarias a végsőkig. Példának hozták a megtörtént esetet. Ügyfél arrogáns, mert nem működik az internet, neki dolgoznia kell. A szolgálatos udvariasan elmondja, hogy egész nap karbantartás, a türelmét kérik.
Mire az ügyfél: Bszák meg a karbantartásukat!
Mire a szolgálatos:
-Ilyen szolgáltatás nem szerepel a csomagjainkban. Viszont hallásra!
#7-es!
😂🤣
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!