Mai világban érdemes kamionsofőrnek lenni? Negatív,pozitív dolgaira lennék kíváncsi.
St22 László mesevilágán kívül mik a tapasztalatok?
Előnyök,hátrányok,mennyire stresszes,ki lehet pihenni magadat a pihenőidőben? stb..
Minden érdekelne.
Leginkább engem a vezetés,2 hét munka 1-2 hetes pihenő,pénz és a hétvégi kirándulás vonz.
az egészségi állapotod semmit nem fog romlani, ha odafigyelsz. Rendszeres edzés,tornázás, helyes táplálkozás... de ez mondjuk a mindennapi, nem kamionos életre is igaz.
Amúgy meg st22lacika pont hogy most mutatja a rendes kamionos életet, ez már nem mesevilág, csak gondolom nem értesz a kamionozáshoz ezért nem érted mi is folyik ott valójában... amikor azt mondja hogy "hajnali 2 van, lejárt a 9-es, indulás, ma ki kell vezetnem a 15-öst", most őszintén, van fingod is róla mit is jelentenek ezek? :D Elmondom neked, hogy azt, hogy ez a rohadt szar dolog. Ha hajnali 2 kor indul, azt jelenti hogy előző nap délután 5 kor állt meg, ki az isten tud aludni délután ?! Az lesz a vége hogy majd elmész aludni 9-10 körül, mert akkorra leszel álmos, alszol 3,5 órát (mert fél órával előbb kelünk, mint indulunk, fogmosás, reggeli kávé-cigi-xarás), és akkor 15 órát le kell vezetned. És ez a gyökér ezt csinálja állandóan, egyrészt egész nap majd az ébren maradásért kell küzdened, mert folyton csukódnak majd le a szemeid, csak az a gáz hogy tempomat 90-el mész, és ha belaszol akkor valaki más fog majd megállítani, vagy egy fa, másrészt így olyan 10x-es sebességgel romlik az egészségi állapotod és 10x jobban öregszel.
Akinek ez megéri, hát csinálja, de akkor kussoljon és ne sírjon hogy milyen szar az élete, meg ne szidja a kamionozást, mert ő vállalta be ezt, és a kamionozás nem csak ilyen, lehet egész másképpen is élni. Cég függő, meg hogy ki mi vállal be/el
13-as, milyen 15 óra vezetésről beszélsz ember??!!
Egy nap max 9 órát szabad vezetni, ami heti kétszer 10-re bővíthető. A max heti vezetési idő 56 óra lehet.
(Előző heti pihenőidő végétől számítva 6x24 órán belül meg kell kezdeni a következő heti pihenőt, tehát egy hétbe 6 teljes műszak fér bele. 4x9 óra + 2x10 óra, 56.)
A max kétheti vezetési idő pedig 90 óra lehet. Tehát két egymást követő héten nem haladhatja meg a 90 órát. Ja és egyhuzamban max 4,5 órát lehet vezetni, utána kell 45 perc pihenő.
15 óra a munkaidő lehet. De az is úgy van meghatározva hogy egy 24 órás időintervallumban kell lennie egy minimum 11 órás egybefüggő pihenőnek (ekkor 13 óra a munkaidő), ami heti háromszor csökkenthető 9 órára (ekkor lesz 15 óra a munkaidő).
Úgyhogy légyszíves ne terjessz hülyeségeket olyanról amiről láthatóan fogalmad sincs.
14-es te szar helyen dolgozol. Ha haladni akarsz és nem akarsz megszakadni, gyere nemzetközizni. 550-750-et meg lehet keresni attól függően mennyit vagy hajlandó autón lenni. Pár év, összespórolsz annyi pénzt amennyi kell és ki tudsz szállni.
#15
Tudom, hogy szar. A magyar belföld 95%-a ilyen. Sajnos nagyon messze lakok mindentől. Most jelenleg családi okokból minden nap itthon kell lennem. Nem tudok menni nemzetközire.
Mesevilág az jó.
Tudod mi a vicc! Az, hogy emberek 3-4 műszakokban robotolnak annyi pénzért amennyiért az irodisa ásítozik egyműszakban és 8-9-re járnak dolgozni.
Én is kamionozni fogok, már két éve eldöntöttem, mert 118.000Ft vidéki pénzből nem lehet megélni.
A 3-4 műszak meg teljesen tönkreteszi az embert.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!