Melyik jobb munka csomagfutárnak lenni,vagy egy gyárban elhelyezkedni betanított munkásnak,raktárosnak?
Csomag futár, ha van vezetési tapasztalatod és acélból vannak az idegeid. Nagyon sok a buta ember az utakon, de téged lenéznek, mert csak egy "futár" vagy, bezzeg ha ők rendelnek valamit, akkor meg miért nincs már itt. Én szerettem, hogy úgy osztottam be a címeket régen ahogy akartam, volt egy határ idő, meg egy útvonal terv, de most volt kollégám meséli, hogy percre pontosan bevannak osztva, de ha közbe jön valami, akkor leakarják venni a fejüket, pl nem tudnak parkolni az ingyenes parkolás miatt sehol...
Gyári munka, ha nem megerőltető, akkor is van egy teljesítési norma, nem mehetsz ki mosdóba, 2-3 műszak felváltva elég fárasztó hosszú távon. Illetve monoton, de elég kevés a felelőség jó esetben, ha mindent úgy csinálsz amit mondanak, akkor nincs az a nagy számonkérés. Gyár függő is, de én nem mennék robotnak.
Raktáros nem rossz munka, ott azért figyelni kell, nem érdemes kapkodni, de azért haladni kell, felelsz a rád bízott árukért, nem boríthatod le véletlen a fél polcrendszert. A készletet is adminisztrálni kell, de elég sok féle raktár van :)
Azért a csomagfutár sem éppen álomszakma. Baromi nagy időnyomás, ha nem olyan cégnél van, ami B2B csomagokat szállít, akkor rendkívül macerás a címzettekkel minden. Mellette nincs parkolóhely, nagy forgalomban nagy felelősség stb.
Operátor nagyon helyfüggő, mi a munka, milyen munkarendben, milyen körülmények között stb stb.
raktáros szerintem a legjobb. Ha jók az eszközök és megvan a kellő létszám a gördülékeny ügymenethez, akkor jó, kiszámítható munka szerintem. És targoncásként nem is olyan sz/r a pénzt.
futárnál időre kell menni,egész nap csörög a telefon,így vezetés közben és egész nap folyamatosan nyomás alatt vagy.
gyár.
erről nincsen tapasztalatom,de amit láttam belőle,az alapján nem tudnám csinálni.
raktár.
itt külön kell választani mondjuk a komissióst,mert az piszok kemény meló kiszedni napi 7-8 tonnát kézzel,rápakolni raklapra,aztán azt huzigálni egész nap.
viszont a 240-270 megvan nekik.
és akkor a raktároson belül a targoncavezető.
a felsoroltak közül ez a legjobb ha van benne gyakorlatod.
annyi,hogy nagyon kevés helyen adják meg a lehetőséget és azt a pár hónapot amíg megtanulod rendesen csinálni.
bemész próbanapra és ha nem vagy profi akkor annyi.
Ugyan nem csomagfuár voltam, hanem Netpincéres, de azért leírom a tapasztalataimat.
Netpincérről váltottam gyári melóra. A futárkodást nem utáltam, csak nagyon nagy volt a stressz. Kocsival csináltam, nem tudtam parkolni, állandóan rohanni kellett. Most a gyárat nagyon utálom, és visszasírom a Netpincért. Muna miatti stressz nem nagyon van, sima operátorként pont nem érdekelnek az ilyenek, viszont nagyon monoton, unalmas, 12 óra, ami alig telik, és el kell viselnem a munkatársaimat is. Ahol én vagyok, az egész jól fizet, de a Netpincér jobban. Csak kocsival nem érte meg. Pár hónapon belül tervezek venni egy robogót és szerintem visszamegyek, mert ezt nagyon utálom. Ott egy unalmas percem sem volt. A csomagfutáron is gondolkozok, de félek, hogy ismét parkolásos problémáim lennének.
Raktárról nincs tapasztalatom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!