Azt mondják, hogy minden embernek két oldala van: a jó és a rossz. Ha a tulaj ritkán használja az egyiket, sűrűbben a másikat, hogy lehet ellensúlyozni, hogy az egyik oldal se kerüljön elnyomásra? Mit javasoltok? Milyen tippeket tudtok adni? 42/F
Figyelt kérdés
2020. okt. 3. 22:17
1/2 A kérdező kommentje:
#Főnök#HR
2020. okt. 3. 22:27
2/2 anonim válasza:
Kérj mindig visszajelzést. Ne reagálj ezekre azonnal, hanem köszönd meg, akár jó, akár rossz, és tedd el magadban. Ezek alapján a visszajelzések alapján tudsz korrigálni magadon.
Ami nagyon fontos, hogy vezetőként nem szabad egy visszajelzésre hirtelen felindulásból reagálni mert akkor valszeg sosem fogsz többé őszinte dolgot kapni, csak nyalizást.
Ha van rá mód, akkor havi, heti, vagy akár napi szintű visszajelzést is kérhetsz, nemcsak a te, hanem az egész cég működését illetően. Vannak erre programok amikkel ilyen... nem is annyira státuszriport, mint inkább "hogy érzed ma magad" jellegű visszajelzést lehet adni. Vagy ha nem olyan a munka, akkor közös kötetlenebb megbeszélések végén minden résztvevőtől kérj egy mondatot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!