Ha szamlakat kellene postàn feladnom de ritkàn hoz a cég pénzt a kasszàba erre es sajat pénzböl kell finansziroznom, megtehetném hogy egyszerüen nem postàzom ki?
Szoval szamlakat allitunk ki ügyfeleknek folyamatosan azaz nem havi adag több huszonezrekert, hanem alkalmilag mindig van pàr levél pont pl 4 vagy 5 db, sacc 5 ezer forintokba kerül vagy többe.plusz könyvelesi anyag.
Mindig küldöm a hazi penztar egyenleget. Hogy nincs nàlam céges pénz, alig van vagy minuszban van, azaz sajat pénzböl fizettem es tartoznak.
A szamlak feladasanak hatarideje kiallitastol nezve 2 nap. Aznap vagy max masnap postazni kell.
Mindig arra kenyszerülök, hogy megelölegezzem sajat penzböl mindig elmondjàk hogy szoljak ha nincs benne lé, mindig szolok irok is de soha nem hoznak idöben bele.
Ha hoznak is potom összegeket csak ami elég kb 2 hètre.
Most ott tartok hogy egyszerüen nem postazom ki,mivel ez miatt a bankkartyamrol kell penzt levennem mert kp ben kell kifizetnem, az nekem jo kis tranzakcios költseggel jar amit senki nem fizet nekem ki.mert amugy kp -t nem tartok magamnal.
Banki okokbol is.
A tartozast mindig kifizetik nekem utolag, de a tranzakcio költsegeimet nem hiszen az eleve adott azaz ha magamnak vennék ki ATM böl az en költsegem.
A felhavi fizum meg rendszerint 20 a körül kapom csak meg.
Vélemény ötletek?
Az online szamlanfelteteleibtöbbek között az is hogy az ügyfel rendelkezzen szabalyos online szamla tarolasi lehetöseggel. Ez sok ügyfelnek nincs meg igy postazni kenyszerülünk.
A postan nem tudunk regisztralni amiert cégek nevében allitunk ki szàmlàt mint külsös cég es különbözö meghatalmazàsok lennének szüksegesek ahhoz hogy a cégeket akiknek a szamlait mi postazzuk regisztralva legyenek es a posta a szamlat ne nekünk küldje hanem nekik.
A mi nevünkre nem tudunk szamlat kerni a postatol mert különbözö cegeknek dolgozunk ezert különbözö cegeknek szamlazzuk tovabb a postadijat, de a posta ha feladom 5 különbözö cég szamlait az ügyfeleinek nem valogatja szét hogy 5 szamlat allitson ki nekünk.
Számlázhatsz géppel papíralapon is, nem számít e-számlának. Pl mi is kiállítjuk a számlát és a program küldi e-mailben. Rá van írva, hogy pecsét és aláírás nélkül is hiteles. Kinyomtatva ugyanúgy él, mint a postán küldött számla. Azt jelzi a program, hogy megnyitották e az emailt.
A számlázz.hun is van ilyen lehetőség, hogy a géppel kiállított papíralapú számlát elküldd.
"Kinyomtatva ugyanúgy él, mint a postán küldött számla."
Hàt hivatalosan NAV szemmel nem él ugyanugy ha az ügyfél nem tarolja elketronikus szàmlakent.
Amugy emailen is kimennek.
Az ügyfeleknek az kevés, addig nem könyvelik le mig postan meg nem kapjàk.
Igazabol a te modszereddel csak annyi van igazolva az ügyfêl felé hogy a szamla adatai megfelelnek a valosàgnak.
Köszi a penztaros értékhatàr ötletet.
Màr csak az a kérdés hogyan tartassam be. Még ök mondjàk nekem hogy nem mehet minuszba ehhez tartsam magam. Hàt itt àllnak a szàmlàk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!