Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Új, folyton elégedetlenkedő...

Új, folyton elégedetlenkedő kollégára hogyan érdemes reagálni?

Figyelt kérdés

Igazából a juttatásokkal van főleg baja, mind a fizetésére, mint az egyéb juttatásokra panaszkodik, hogy kevés, nem ezt ígérték,stb. Szinte naponta felhozza, nem is értem miért nem a főnökkel ül le ezeket megbeszélni, vagy egyáltalán ha nem megfelelő neki, akkor miért vállalta el az állást - állítólag több munkaadótól is kapott ajánlatot egyszerre, melyek közül ezt választotta.

Hogyan érdemes reagálni? Már eléggé fusztrál, nem tudok neki mit mondani. Egyetértően "bólogatok", hisz mégsem akarok vele összetűzésbe keveredni, de közben nem értek vele egyet. Ketten ülünk egy irodában, de már ma a mellettünk lévő irodából átjött valaki megkérdezni, hogy mi "mi ez az egész napos panaszkodás"?


2020. aug. 11. 19:39
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Én őszinte lennék.


"Bocs, Gabi, de ezzel a folyamatos panaszkodással az agyamra mész. Beszélgessünk valami vidámabb témáról."

2020. aug. 11. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
„Dolgozz, vagy menj haza” - ezt is mondhatod, vagy egyszerűen csak ignoráld.
2020. aug. 12. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
Tereld el a témàt valami semlegesre, mondjuk, h tegnap mit csinàlt, vagy a hétvégèm, vagy mit főztél.... stb. Egy idő után észre fogja venni magàt.
2020. aug. 13. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
84%
Minden másra ott az "Okké, llleszarom, dolgozzunk!" meg a "KUSSOLJ MÁR" mint egyszerű Jolly Joker. Akinél ez nem vezet célra, azt már a Lada után is hiába kötöd.
2020. aug. 13. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem meg lehet ezt inteligens módon is rendezni, ahogy 3-as is írja. Szükségtelen alpárinak lenni, lehet egymással normálisan is beszélni.
2020. aug. 13. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
75%
Szerintem is, de akad olyan érintett, aki szerint meg nem.
2020. aug. 13. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%

Az a gond, hogy sok ember egyszerűen nem veszi észre magát, ha nem világítanak rá a problémára.


Például a kérdező már ott elrontotta a dolgot (nem te vagy a hibás, kérdező) hogy az elejétől fogva egyetértően bólogatott neki. Emiatt a munkatárs nagy eséllyel azt hiszi, hogy a kérdező megérti, egyetért, és neki nyugodtan lehet áradozni a problémájáról.


Szólj neki, kérdező! Határozottan és nyugodtan. Nincs szükség káromkodásra, kiakadásra, ilyesmikre.

2020. aug. 13. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!