Szólták már le a munkádat? Hogy lehet ezt helyén kezelni?
Ha valamin amin sokat dolgoztál és kritika éri hogy nem elég jó/szép/megfelelő te hogyan reagálsz?
Hogyan ne vegye el az ember kedvét minden továbbitól?
Pályakezdők esetén...




















Ha jogos a kritika, akkor átgondolom és megköszönöm. Ha nem jogos, akkor elmondom, hogy miért nem az.
Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy munkatársam teljesen normálisan közölte, hogy szerinte így vagy úgy kéne és örültem, hogy szólt, mert tanultam a dologból. De, a főnök az simán beszólt olyanra, amihez nem is értett. Hát, kiabáltunk egymással egy sort... :D
Amúgy nem értem. Rengeteg hasonló kérdés jön, felnőtt emberektől. Ennyire érzékenyek vagytok? Hogy fogtok így ennél sokkal komolyabb dolgokkal megbirkózni?





Nagyon sok mindentől függ.
Tudod hogy vannak olyan ismerősök akik a saját frusztrációjukat mások leszólásával próbálják kiélni. Ha tudod hogy ilyen az illető akkor nem kell foglalkozni vele.
Facebook az ilyenek gyűjtő helye. Ott mindig mindent leszólnak arra készülj.
Ha nem erről van szó akkor viszont meg kell vizsgálni hogy igaza lehet-e. Nyílván ha ezzel foglalkozol akkor értesz annyira hozzá hogy ezt eldöntsd.
Ha ügyfél vagy munkáltató teszi akkor neccesebb. Nyílván a munkáltató tisztában van vele hogy kezdőt alkalmaz. És azzal is tisztában van hogy a kezdők képességei milyenek szoktak lenni. Így nem mindegy hogy leszíd vagy építő jelleggel rámutat a tökéletlenségekre.
Ügyfél esetén nehéz. Ügyfélnek mindig elégedettnek kell lennie. Ha nem elégedett az ügyfél akkor baj van. Akkor sokszor újra az egész vagy árleszállítás. De annál meg ott van hogy ezek a karenek ezt rengetegszer kijátszák alaptomos módon ingyen cucc reményében. Azért azt sem szabad hagyni hogy hülyére vegyenek. Ezt tapasztalt szakembernek nyílván könnyebb, aki már tudja hogy mennyit is ér a munkája. De egy kezdőnek nehéz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!