Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Szólták már le a munkádat?...

Szólták már le a munkádat? Hogy lehet ezt helyén kezelni?

Figyelt kérdés

Ha valamin amin sokat dolgoztál és kritika éri hogy nem elég jó/szép/megfelelő te hogyan reagálsz?

Hogyan ne vegye el az ember kedvét minden továbbitól?

Pályakezdők esetén...


2020. jún. 7. 21:37
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Nem igazán volt ilyen, általában szoktam közben pontosítást kérni és akkor nem éri őket sem meglepetés a kész munkával kapcsolatban. Ha lenne ilyen, akkor szóvá tenném, hogy rosszul specifikált a feladat és ha magamra hagynak vele, számítsanak arra, hogy a magam módján oldom meg, ami nem feltétlenül az elvárt (amiről nem tudok). Másrészt meg amíg kifizetik, nekem mindegy, hogy javítom a munkámat vagy mással foglalkozom.
2020. jún. 7. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
84%
Az építőjellegű kritikát megfogadom. Semmi esetre se sértődj meg, és ne is legyél csalódott, kedvszegett. Ezeket azért kapod, hogy tanulj belőlük. És igen, a legjobb, ha van rá lehetőséged, hogy a részeredményeket is bemutatod, hogy jó irányba haladsz-e. Ha pályakezdő vagy, még nagyon sok ilyen áll előtted, ne vegye el a kedved egy negatív kritika! :) Meg kell fogadni, és tovább lépni rajta, és törekedni a jobbra. Senki nem úgy születik, hogy mindent tud. Gondolj csak a színészekre. Van aki négyszer-ötször próbálkozik a színművészetin, mire átengedik a rostán. Ők se adták föl az első próbálkozás után.
2020. jún. 7. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
Igen, éppen pénteken. Hajnalig dolgoztam rajta és minden amit sikerült rá kapni (másik csoportvezető, enyém szabin volt), hogy ez így elég szar és teljesen szakmaiatlan. Novemberben végeztem a sulival, december 1 óta dolgozom ott, és szívem lelkem beleteszem. Biztos csak a fáradtság miatt de én elsírtam magam utána otthon, teljesen elment tőle a kedvem. Már jobb, holnap csinálom tovább, de ha mindez egy szerdai nap lett volna, nem tudom, be tudtam volna menni vagy sem a szokásos mosollyal az arcomon...
2020. jún. 8. 00:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
15%

Ha jogos a kritika, akkor átgondolom és megköszönöm. Ha nem jogos, akkor elmondom, hogy miért nem az.

Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy munkatársam teljesen normálisan közölte, hogy szerinte így vagy úgy kéne és örültem, hogy szólt, mert tanultam a dologból. De, a főnök az simán beszólt olyanra, amihez nem is értett. Hát, kiabáltunk egymással egy sort... :D


Amúgy nem értem. Rengeteg hasonló kérdés jön, felnőtt emberektől. Ennyire érzékenyek vagytok? Hogy fogtok így ennél sokkal komolyabb dolgokkal megbirkózni?

2020. jún. 8. 02:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

Nagyon sok mindentől függ.


Tudod hogy vannak olyan ismerősök akik a saját frusztrációjukat mások leszólásával próbálják kiélni. Ha tudod hogy ilyen az illető akkor nem kell foglalkozni vele.

Facebook az ilyenek gyűjtő helye. Ott mindig mindent leszólnak arra készülj.


Ha nem erről van szó akkor viszont meg kell vizsgálni hogy igaza lehet-e. Nyílván ha ezzel foglalkozol akkor értesz annyira hozzá hogy ezt eldöntsd.


Ha ügyfél vagy munkáltató teszi akkor neccesebb. Nyílván a munkáltató tisztában van vele hogy kezdőt alkalmaz. És azzal is tisztában van hogy a kezdők képességei milyenek szoktak lenni. Így nem mindegy hogy leszíd vagy építő jelleggel rámutat a tökéletlenségekre.


Ügyfél esetén nehéz. Ügyfélnek mindig elégedettnek kell lennie. Ha nem elégedett az ügyfél akkor baj van. Akkor sokszor újra az egész vagy árleszállítás. De annál meg ott van hogy ezek a karenek ezt rengetegszer kijátszák alaptomos módon ingyen cucc reményében. Azért azt sem szabad hagyni hogy hülyére vegyenek. Ezt tapasztalt szakembernek nyílván könnyebb, aki már tudja hogy mennyit is ér a munkája. De egy kezdőnek nehéz.

2020. jún. 8. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, így elolvasgatva jobb kedvem lett és kicsit másképp látom a dolgot. :)
2020. jún. 8. 18:59

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!