A telefonos értékesítés területén a vezetők miért hiszik azt, hogy mindenki számára ez az egyetlen neki való munka és csak itt érvényesülhet?
Kétszer dolgoztam ilyen helyen. Mindkét vezetőben megvolt ez a kérdésben írt gondolkodás. Mindig próbáltak motiválni, ami jó, de a módszer nem mindenki számára kedvező. Úgy álltak hozzá és azt táplálták belénk, hogy mi most nagyon szerencsések vagyunk, hogy itt dolgozhatunk és ez az egyetlen esélyünk a boldog életre. Ha itt felmondunk, elvágtuk a lehetőségeinket, ennél csak sokkal rosszabb munkák léteznek és sose leszünk sikeresek és jómódúak. Viszont, ha itt maradunk, akkor értékesítsünk rendesen, ami igazából teljesen könnyű. Ez és ez a praktika, használjuk. Ha nem sikerül valamit eladni minden hívásban, akkor mi csináltuk rosszul. Miattunk szégyenkezhet majd a vezetői gyűlésen, mert kevés a pontunk. Amúgy sem érti, miért nem megy, hiszen mindenkiben megtalálható az értékesítői véna, aki nem jó benne, az nem is akar jó lenni. Lehet, hogy valakinek nehezebben megy, de akkor az tegye oda magát, mert ez az egyetlen esélye.
Más munkakörben nem ezt tapasztaltam, ott sokkal megértőbbek a vezetők, ha valami nem megy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!