Jelezzem valamilyen módon ezeket a főnöknek vagy hagyjam a francba?
Új munkahelyem van igaz már most járt le a próbaidőm.
Munkával nincs bajom ügyfélszolg. Szeretem csinálni,de még hiáyos a tudásom.
Van 2 idősebb munkatársam már 23 éve kollegák.
Általában velem nem beszélgetnek, segítenek de ritkán.
Főleg ha nincs bent a főnök akkor eltelefonálgat úgy h nálam van várakozó vagy lenne határidős feladatom az ügyfél meg vár... Gyorsan teszek mindent félre ne várjon, ha van olyan akihez kellene az ő jelszav ( kér néha a program ellenőrzőt)
Ammor 5-6* is kell neki szólni meg elmegy a mosdóba telefonálni.
Egésznap nem csinál semmit, telefonálgat privátban, hétvégi programjaira foglalja a dolgokat.
Én úgy érzem mivel új vagyok rám akarnak mindent tolni.
Múltkor szóltam az egyiknek, hogy bocsi határidős dolgom van,nem tudom a te dolgodat is megcsinalni( amivel 4napja el vol csúszva)
Úgy van hogy mindenki csinálja a saját dolgát a saját felhasznalója alatt és feldob egy ablakot, hogy más is írja be a felhaszn és jelszót, mert így tudsz tovább menni. Ez a programnak ilyen védelmi valamilye, hogy ne tudj benne mókolni ( pénz kezelés is van gondolom ezért)
Addig amíg nem jön vki és írja be a belépését addig nem tudok az ügyféllel tovább menni
Mondd azt, hogy eltelt a próbaidő, több munkád van mint amiben megegyeztek, ezért adjon több pénzt.
Aztán vagy ad, vagy utána jár, hogy miért vagy leterhelve.
Engem is szoktak kérni ellenőrzésre.
Engem az kezd idegesíteni, h semmit nem csinál én meg 3 ember dolgát végzem.. ugyanannyi pénzért.
Szabikat is már egy évre előre beírták... Meg azért mert nekem nincs gyerek én nem vagyok annyira fontos.
Múltkor egy ügyfélnek rosszul csináltam valamit és visszatelefonált. ( Ami ha azt nézem jogos volt de olyat még sose csináltam)
Aztán mondta a kollegám h hát igaza van az ügyfélnek minek ülök bent betanulóként.
Tessék? Nekik a dolgok lenne szerintem elmondani mit tegyek, mert kérdeztem tőle.
Tegnap is egyedül hagytak.
Bementek az ebédlőbe ott olyan hangosan beszélgettek ( mert az egyik épp válik)
Hogy jaj így úgy amúgy és ott kiabáltak bent és kihalatszott. Nekem kellemetlen már sokszor.
Kérdés, hogy azokat a ticketeket, amik igénylik a szenior kollégák jelszavát, azonnal kell-e intézni, vagy van-e rá ügyrendetekben meghatározva x óra/nap ügyintézési idő. Ha nem kell azonnal intézni (amíg a bejelentő pl. vonalban van), akkor szépen gyűjtsd össze az ilyen ügyeket és ne egyenként zavard vele a szenior kollégákat.
Ha meg tényleg azonnal kell intézni egyes ticketeket, akkor ezt teheted:
Megnézed, hogy a kolléga a helyén van-e
ha helyén van
szólsz neki, hogy jöjjön
ha jön és beüti a jelszót
rendezed az ügyet -> ticket lezárva
ha nem jön (akkor is, ha azt mondja, hogy majd jön)
írsz róla egy emlékeztetőt* -> ticket vár
ha nincs a helyén
felhívod telefonon
ha felveszi
ha idejön és beüti a jelszót
rendezed az ügyet -> ticket lezárva
ha nem jön (akkor is, ha azt mondja, hogy majd jön)
írsz róla egy emlékeztetőt -> ticket vár
ha nem veszi fel
írsz róla egy emlékeztetőt -> ticket vár
*ha az ügyviteli rendszer támogatja, akkor az ügyviteli rendszerben. Ha nem, akkor e-mailként és azt küldd el a belső közös e-mail címre (ezt főnök is látja).
Általában ezek azonnal intézendőek.
Addig ül ott az ügyfél és várakozik.
Előszőr írok neki ilyen belsős chaten, utána odamegyek, nem jön... Aztán oda megyek a másikhoz is, az se jön futom így a köröket mert csak leráznak, hogy " mindjárt".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!