Hogyan lehet jól kiosztani és számon kérni a munkahelyi feladatokat?
Figyelt kérdés
Én 14 éve dolgozom különböző munkahelyeken (közszféra, kkv, multi), de idáig egyetlen egy főnökkel sem találkoztam, aki egyértelműen tudta volna kommunikálni az elvárásait. Ez nem mindig az adott vezető hibája volt, hanem sokszor maga a cég szervezése nem működött elég jól.
Arra vagyok kíváncsi, hogy van-e ezen a téren pozitív tapasztalat. Létezik-e egyáltalán olyan rendszer, amivel ti, mint munkavállalók legalább többé-kevésbé elégedettek vagytok és hatékonyan működik? Mi lehet a titka egy ilyen rendszernek?
2019. nov. 1. 19:36
1/1 anonim válasza:
A lelkiismeret.
Azok akik csak szervilisen a pénzért járnak be, mind olyanok amit leítál. Ilyeneknek áll a világ. Aki szívből és lelkiismeretesen próbál dolgozni az "jó" főnők, de idővel eltapossák.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!