Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Manapság miért beszélhetnek...

Manapság miért beszélhetnek alkalmazottak félvállról az ügyfelekkel?

Figyelt kérdés
Nagyjából 10 éve, még egyetemistaként dolgoztam telefonos technikai ügyfélszolgálaton és pénztárban is. Mindkét helyen követelték, hogy az ügyféllel milyen iszonyú udvariasan kell beszélni, mindig elégedettnek kell éreznie magát és nekem rották fel, hogy a konfliktuskezelésem nulla, amiért az ügyfél kiabált velem. Mindenesetre egyfelől jó, hogy ezek az idők elmúltak, viszont a színvonal esése annyira már nem jó. Emellett pedig az a diák, aki ilyen feltételek mellett nem tud munkát vállalni, valóban életképtelen.
2019. aug. 8. 19:47
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Magyarországon lehet,de egy USA-ban úgy vágnának ki bárkit munkahelyről,ha tiszteletlen az ügyféllel,hogy a lába sem éri a földet.
2019. aug. 8. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Azért megint más egy sarki kisboltos alkalmazotti viselkedés, és egy városi OTP-s ügyintéző magatartása, az utóbbinak nagyobb vesztenivalója lesz, mert kirakják mint a szart, és az addigi 6 ügyintézőből lesz ezentúl 5, nagy valami, egyébként sem szakítják meg magukat a munkaidejükben.


Minden nagyobb cég szinte követel egyfajta magatartást a dolgozók részéről, nekünk még külön kihangsúlyozta a tájékoztatóján, hogy nem szeretné ha a szaros Bosch cégét, rossz fényben tüntetnénk fel a magánéletünkben.


Egyébként meg szarok az emberekre, és soha nem dolgoznék ilyen munkakörben. Ettől függetlenül biztos valaki szereti a Telenorozást, ahol klimatizált helyen ül a képernyő előtt, és ha jön a vendég fogadja azt.

2019. aug. 8. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Call centerben dolgozom. Tőlünk kirúgják azt, aki tiszteletlen, bunkó az ügyféllel (ha kiderül). És mivel kötelező megkérnünk az ügyfelet a beszélgetés értékelésére, így hamar kiderül, ha valaki nem oda való. Kikerülni sem lehet az értékelést, mert a vonal bontása után egy autómata is megkéri erre az ügyfelet.
2019. aug. 8. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Hm, azért van az az ügyfél, aki kéri az ostort tőlem... Műszaki heldesk területen vagyok. Értem: nem ért a műszaki részhez, mert:

- öreg

- nem érdekli

- csak használja

- nem ez a szakmája

- mind együtt

de könyörgöm, ha nem ért hozzá, akkor:

- ne okoskodjon

- ne értetlenkedjen

- ne szerencsétlenkedjen


és ami a legfontosabb: tudja már megfogalmazni normális, egzakt módon azt, mi a probléma! Tudjon pontos válaszokat adni a kérdéseimre! Nem szoktam nehezeket kérdezni:

- milyen operációs rendszer van a számítógépen? erre kaptam már sokféle választ, outlook 2007-en át, Mozarella, Gogle, stb. Ha nem érti, mondja, hogy nem tudja, mit kérdeztem... De basszus arra se tud válaszolni, hogy betöltéskor mit ír ki a gép, lehet tökölni a windows gomb + R, winver paranccsal. (van, mikor a laptop billentyűzetét se mindig sikerül elsőre megtalálni... komolyan 😀)

- vezetékesen vagy wifin internetezik-e? standard válasz: kábellel. Oka: mert az oszlopra kikötötték a házat egy kábellel... Mivel tudom, hogy 10-ből 9 ügyfél így gondolja, ellenőrző kérdés következik, akár több is: asztali számítógép vagy laptop? (bízva abban, hogy nem egzotikus asztali PC-je van wifi adapteres hálózati kártyával - mert miért ne? 😀 ha laptopja van, sokszor az is "asztali", mert... igen, asztalon van 😀

- ilyenkor jön a kötekedés, hogy mi van mivel összekötve... laptopnál pl. mi lóg ki a laptopból: a konnektorba megy kábel, van az egér, ennyi. Ha ilyenkor mondom, hogy szuper, ha nincs a közelben átlatszó, műanyagvégű kábel, ami lehet fehér, szürke, kék, sárga színű és annak az egyik vége a modemből (ami sokszor hgw) lóg, a másik vége meg nincs sehová sem bedugva, akkor bizony ez a laptop wifin csatlakozik. Csatlakozott. Csatlakozna. Őszinte döbbenettel szokták fogadni. 😀


Szóval általában úgy néz ki, hogy becsörög, elmondja mi a baj, okoskodó hozzáteszi mindig, szerinte mi a megoldás, függetlenül attól, hogy az megvalósítható-e. Számára logikus, nekem meg egyszerűen hülyeség. Pl. wifit erősíteni nagyobb díjcsomaggal. Neki logikus. 😀 De a közös: percekig tökölünk, mire kiszedem mi a pontos hiba.


Ilyenekre gondoljatok. Az összes "nincs internet" panasszal jött, lentebb a valódi okok, pontos hibák:

- beállítási hiba az outlookban, nem tudott miatta fogadni/küldeni

- nem csatlakozott a wifire

- a wifi ki volt kapcsolva a hgw-n

- a skype frissítés telepítését kérte

- zárolta a gépet, windows fiók kérte a jelszót (váltig állította nekem, hogy a wifi jelszót kéri és nem hitt nekem, hogy ezen telefonon nem lehet segíteni)

- konkrétan be se kapcsolt a laptop (oké, az az internetkészülék, tudom)


Vannak dolgok, amiket nem lehet egyszerűbben kérdezni. Van, amikor csak azt kérem, hogy olvassa fel a hibaüzenetet, vagy még egyszerűbb, kövesse végig a kábelt, hová van bedugva. Hová gondolok, hát ő nem műszakis! Küldjek szerelőt. Aztán még győzködni kell, hogy ha a szereli kimegy és csak egy kábelt fog bedugni, az majdnem 10 ezer Forintba fog kerülni és órák múlva fog kimenni. De most ha hajlandó ezt ellenőrizni meg megtenni, 1 perc múlva lesz internet. Ingyen.


Persze tudom, váltsak munkahelyet, ha utálom az embereket. Nem utálom. Csak a hülyéket. HelpDesk-et meg jó 70%-ban ők hívják, sokszor feleslegesen, mert áramtalanítással megoldjuk. Persze váltig állítja, ő megtette, mikor visszakérdezek, hogy mit áramtalanított, mert a modem (még mindig HGW) 64 napja online... 2 hónapja még áramszünet se volt, hogy legalább attól újrainduljon 😀


Sokszor már engem zavar, hogy bunkó hangnembe váltok, de ha ilyenkor kapok csak választ az előtte feltett kérdésemre, hát sajnálom.

2019. aug. 13. 03:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!