Hogyan jelöljem vissza?
Lehet, hogy már értékelted, csak elfeledkeztél róla, nem? Mert elméletileg a Személyes->Fiókom->Értékelések->Nem értékelt menüpontban meg kellene, hogy jelenjen a termék.
Ki is fizetted már?
Ne gondolj rögtön rosszra, hátha nincs még minden veszve.
Miután fizettél, kaptál visszaigazoló e-mail-t, hogy megérkezett a pénz? Nem kötelező, de szoktak küldeni.
Nézd át a spam mappát is, lehet, hogy elkeveredett egy lavél ami az eladótól jött. Abban mondjuk benne lehet, hogy mittudomén elsüllyedt a hajó ami hozta a terméket, csak két hónap múlva tud küldeni másikat.
Ellenőrizd, hogy jó bankszámlára utaltál/fizettél be pénzt. Az utalás/bfizetés közleményébe beleírtad, amit az eladó kért (felhasználónév, termékkód, stb.)? Mert nekem, aki félévente ad el egy-két dolgot nem nehéz kikövetkeztetnem a tranzakciótörténetből, hogy miért küldött nekem Nagy Viktória 2000 Ft-ot. De az eladó lehet, hogy ezt hivatásszerűen csinálja. Akkor egy közlemény nélküli beérkezett utalást nem tud hová tenni, ha aznap volt mellette még húsz.
Postai értesítőt nem kaptál? Lehet, hogy nem voltál otthon amikor jött a postás, és valahogyan elsinkófáltad/nem vetted észre az értesítőt.
Ha ezek stimmelnek, akkor hívd fel az eladót, és kérdezd meg mi a helyzet. Ha nem érhető el, vagy lerát, akkor a bankszámlaszámát mellékelve mehet a rendőrségi feljelentés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!