Egyetemre készülő diák vagyok (19F) és lakásokat nézek. Teleki László téren (VIII kerület) találtam eddig a legjobbat (park, Lidl, Teleki piac, közel a II János Pál pápa tér stb...) de a környékről hallottam ezt azt. Érdemes lenne odaköltözni?
Mikor megnéztem a lakást, a közvetlen környéke teljesen okénak tűnt nappal (aránylag tiszta volt az utca, ott a lidl, piac, zöld park, stb...) azonban nem ismerem a helyet vidéki vagyok és nem volt időm végigjárni a környéket.
Milyen a környék akár éjjel akár nappal? Mennyire élhető és biztonságos egyedül? Ha nincs vele baj van e olyan rész amit kerülni kéne majd, illetve ha nem jó környék akkor merre kéne nézelődni a közelben? Ezzel kapcsolatos véleményeket kérnék attól aki ismerős arra esetleg ott lakik.
Budapestiként ennyit tudok mondani az egyes kerületekről:
Nagyon szuper: I, II, III, V, XI, XII
Egészen jó: IV belső részei, VI, VII egyes részei, XIII, IX belvárosi része, nagyjából a Rákóczi hídig
Könyörgöm ne: VIII, IX, XXI
Persze még várom a véleményeket erről is minnel több ember véleménye jön annál pontosabb a kép de azért ígyis körvonalazódik
Melyik kerületeket városrészeket ajánljátok (tavaszmező utcai Óbudai Egyetem a cél állomás)
Az a baj, hogy maga az iskola tré helyen van, vagyis ha közel akarsz lakni hozzá, akkor olyan környéken is fogsz lakni. De a tömegközlekedési kapcsolatok is olyanok, hogy vagy sokszor szállsz át, vagy drága helyen fogsz lakni.