Csak engem irritálnak ennyire az ilyen emberek?
Szolgáltatás vagytok, ha nem tudtok annyi asztalt ellátni, kevesebbet kell kirakni, vagy több embert felvenni, egyébként jogos a panasz.
A nyitvatartást pedig olyan helyre kirakni, ahol az is látja, aki nem keresi. Ha az ügyfélnek kell megkeresgélni, hogy vajon nyitva van e egy helyiség ha ott vannak emberek, akkor már régen rossz.
Pont ezért tart itt az egész magyar vendéglátás, ahol...
Ilyen birkák sajnos az emberek... minél magasabb végzettsége van valakinek, annál nagyobb hülye. Viccen kívül. Szerintem a doktori stb fokozat kiszorítja az agyukból az alapvető dolgok felismerését.
Nem csak téged idegesít ez.
Kiszólnék egyszer kedvesen az egyiknek, hogy "uram/hölgyem én megtanultam írni és olvasni, legyen kedves ön is ezt tenni ugyanis arra a táblára ki van írva a nyitvatartási időnk" persze tudom ilyet nem lehet tenni.Főleg nem vendéglátásban. De azért jó néha álmodozni róla. Szerintem ignoráld őket. Pakolj és takaríts tovább, anélkül hogy figyelembe vennéd a kérdezősködésüket. Csak leesik nekik egyszer a dolog. A nyaralókra jellemző, hogy azt hiszik ők a világ közepe. Tudom, mert én is ezen a területen dolgozom... jó tanács, ha ez csak diákmunka akkor később ne válaszd ezt a területet. Nem éri meg.
#2
Tegyük fel, hogy tényleg több asztal van egy étteremben, mint kellene és kevés a felszolgáló, de akkor sem kell egy ott dolgozóval bunkózni, mert nem ő tehet róla. A nyitvatartás általában ajtón van vagy mellette szokott lenni, szóval, ha a bejáratot megtalálta, akkor azt is, csak az emberek nem olvasnak. Szóval ha piros villogó tábla lenne kitéve, hogy zárva azt sem olvassa el, mert gyökér. Egyszerűbb bunkózni és mást hibáztatni.
Én is diákként tapasztaltam meg, hogy mennyi tapló ember van csak én kereskedelemben. Az ilyenekkel nem kell foglalkozni, ilyenek és kész ez nem a te bajod, hanem az övék. Biztos elégedetlenek az életükkel és épp rajtad verik le a feszkót, mert te vagy ott, de ez nem neked szól, szóval ne b_szd fel magad rajtuk!
A nyitvatartásos problémát átérzem, de az emberek nem gondolatolvasók. Volt, hogy siettem valahova és a bolt, ahova beakartam menni, nem volt hivatalosan nyitva, de láttam a tulajt. Rákérdeztem, hogy bemehetek e és mondta, hogy persze. Szerintem, ha ilyenkor normálisan rákérdez az ember, akkor nincs semmi gond.
A dolog második része meg fogyasztói szemmel kicsit más. 5 perc után még nem pampogok, de nagyjából minden 3-4. hely már olyan, hogy a pincérek eldumálgatnak a pultnál vagy valahol, aztán fél óra múlva jönnének ki. Értem én, hogy nem nagy a fizu, csak így vicc, hogy mennyi felszolgáló ismerősöm rinyál a facebookon, hogy nem kapnak borravalót, ami amúgy sem kötelező.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!