Hogy lehet a figyelmetlenségen változtatni?
2 hónapja kezdtem dolgozni irodában. Szeretek itt lenni, mindenféle papírozást, ügyintézést, ügyfelekkel a kapcsolattartást én csinálom.
Viszont az lenne a problémám, hogy iszonyú figyelmetlen vagyok. Nem az van, hogy nem fogom fel miket kell csinálnom, hanem valamit mindig elnézek. Pedig nem sietek. Pl olyan dolgokat rontok el, hogy rosszul írom a dátumot, elírom valaki nevét,ügyintézéshez rossz papírt viszek el.
Ma is el kellett mennem aláíratni egy ügyféllel két papírt, az egyiket aláirattam, a másikat meg nem. Most meg idegeskedek, hogy visszamenjek-e még ma hozzá és hülyének fog nézni.
Hogy lehet ezen változtatni? Pedig próbálok figyelni, többször átnézek mindent már.
N
próbálsz megfelelni a környezetednek, az elvárásoknak, és ez stresszt okoz nálad. Magadnak próbálj megfelelni legelőször. Ha már 2 hónapod megvan, akkor az azt jelenti, hogy tudsz valamit. Csak nyugi!
Ha jön egy feladat, és kezd összegabalyodni körülötted minden, lassíts le, számolj el 10-ig mély levegővétellel, majd kezdj neki újból.
Tényleg van igazság az írásodban.
Köszönöm, megfogadom a tanácsod :) Szeretek ezen a helyen dolgozni, nem akarom ilyen hülyeségek miatt elszúrni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!