Hogy lehet kezeni a panaszkodó embereket?
Ügyfélkapcsolatosként dolgozom, többnyire visszatérő ügyfelekkel. Napi szinten rengeteg emberrel találkozom. Megdöbbentően sokan vannak, akik minden miatt panaszkodnak és bosszankodnak. Már a munkahelyváltáson gondolkozom, mert nem tudom jól kezelni azt, hogy ennyien rám öntik a saját magán problémáikat. Van, aki csak valami ürüggyel azért jön, hogy elmondja, aznap min kell bosszankodni. Imádnak felháborodni minden kis sz@rságon. Attól félek, hogy egyszer elszakad a cérna, beolvasok valakinek és nem leszek túl udvarias.
Miért bosszankodnak az emberek és hogyan lehet az ilyen bosszankodó, panaszkodó embereket udvariasan kezelni?
Ha úgy érzed, lelkileg megterhelő ez az állás számodra, keress megoldásokat:
-stresszmenedzsment módszerek megtanulása és alkalmazása,
-kiégésmegelőző tréning,
-másik munkahely.
Sokak úgy érzik, hogy üres lenne az életük, ha nem bosszankodhatnának mindig valamin.
Vannak olyanok is, akik az egyéb, életük más területén felgyülemlett feszültséget bosszankodással, felháborodással vezetik le.
Nehéz kérdés, hogy miként lehet kezelni. Hallgasd meg őket, de ne éld bele magad semmibe, amit mondanak, ha az nem a munkáddal kapcsolatos, bár ha adott üggyel kapcsolatos és jogtalanul méltatlankodik az illető, akkor nem tudom miként lehetne kezelni.
Egyéb esetben lehet az a hatásos, ha bólogatás/egyetértés van, nem leszel ideges stb, így talaán hamarabb lehiggad a másik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!