Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Miért ilyen bunkók a telefonos...

Miért ilyen bunkók a telefonos ügyintézőkkel az emberek?

Figyelt kérdés
Egy biztosítónál dolgozok, ahol napi szinten telefonál több száz, ezer ügyfél, és nagyrészük egy nagy barom. Miért a telefonos ügyintézővel ordibálsz, aki segíteni akar neked, mert te egy nagy bal-férfi nemiszerv-voltál?

2017. dec. 1. 20:41
 1/10 anonim ***** válasza:
46%
Levezethető iskolás korra is a dolog. Általában azok piszkálják a kisebbeket, kiabálnak a tanárokkal, akiknek nincs jó viszonyuk a szüleikkel. Csak felnőtt körben ez lehet a főnök/élettárs/gyerek/szolgálgatás minőságe/ stb miatt, és rajtuk töltik ki a dühüket. Szomorú, de nem nagyon tudsz mit csinálni
2017. dec. 1. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%
Én sosem vagyok veletek bunkó, még akkor sem ha épp egy totál hülyével akadok össze, mert én meg járművezető vagyok, és velünk is úgy beszélnek mint ahogy egy kutyával sem szokás.
2017. dec. 1. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
56%
Mert esetleg lebaxta őket a főnökük, családi, anyagi problémáik vannak, stb. És ki lenne alkalmasabb a feszültség levezetésére, mint egy ügyfélszolgálatos...
2017. dec. 1. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
50%
Azèrt a biztosítóknál inkorrektebb cégeket nehéz találni. Fizetsz egy szolgáltatásért, aztán ízekre szednek, hogy ne kelljen az adott szolgáltatást megadni.
2017. dec. 1. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%
A legrosszabb az a fajta ember, aki el is dicsekszik vele, hogy ő aztán jól megmondta a magáét és ettől érzi magát "valakinek".
2017. dec. 1. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
46%
#6: Van benne valami, bár azért sok esetben, nem alaptalanul gyanakszanak és "szednek ízekre".
2017. dec. 1. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
A legközelebbi ügyfelet kérdezd emg. :D
2017. dec. 2. 05:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
68%

-mert pont, hogy nem ő hanem a te céged volt egy nagy férfi nemiszerv


-mert mire hozzád kapcsol a retek telefon |kb 3 óra| addig állatra van kedve mindenkinek kedvesen beszélni


-mert egy csomó ügyintéző annyit tud segíteni, hogy "rögzítettem a panaszt, visszahívjuk"


én nem szoktam bunkózni csak ha nem érti meg mit szeretnék vagy nem akarja megérteni..

ha a főnököd ülne oda azt viszont bátran osztanám mert ő tehet is a dolgokról

2017. dec. 2. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
49%

Mert könnyű préda.Telefonban vagy,messze,nem ismer téged,és visszaél vele,hogy egy alkalmazott vagy és nem mersz visszaszólni.

Közölted velük,hogy miért veled ordibálnak,nem te tehetsz róla?

2017. dec. 2. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
42%
Azért mert egy olyan cégnek dolgozol aki benyeli a pénzt és amikor az ügyfélnek szüksége lenne segítségre akkor a céged megpróbál mindenféle apró betűk mögé bújva minél kevesebbet fizetni mindeközben a biztosítók és ügynökeik zsírosra keresik magukat és mindig a legrosszabb helyzetben kerestek minket udvariaskodva és amilyen nyájasak vagytok épp annyira lerázhatatlanok is. Tisztelet a kevés kivételnek...
2017. dec. 2. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!