Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Miért bunkók és mogorvák a...

Miért bunkók és mogorvák a pénztárosok?

Figyelt kérdés
Azt nem értem hogy miért van az hogy egy üzletben a pénztáros,pultos olyan mogorva alig várja hogy elmenj,ráförmed a VÁSÁRLÓRA. Pedig ő azért kap fizetést hogy kiszolgálja a vevőt! Persze értem hogy kevés a fizetésük meg minden,de erről csak ők tehetnek. De ne a vevőn töltsék ki a haragjukat! Én állatorvosnak szeretnék majd továbbtanulni. Mert én nem akarok pultos lenni. Na mindegy ti mit gondoltok erről? Volt veletek olyan hogy a pénztáros mogorva volt? A válaszokat előre is köszönöm.

2016. okt. 23. 17:09
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
88%
“Persze értem hogy kevés a fizetésük meg minden,de erről csak ők tehetnek” - rohadtul nem, max arról tehetnek h ez a munkájuk. Gondolj bele, nyugatabbra pénztárosként kevesebb munkaidővel is egész jól meg lehet élni. Akk ott is ők tehetnek arról, h annyi a fizujuk, amennyi? Hát nem, a kapitalizmus meg az ország gazdasági helyzete tehet arról h itthon ennyit kapnak. A probléma ott van h ezt nem a vásárlókon kéne kiélni, mert ők aztán végképp nem tehetnek róla.
2016. okt. 23. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 A kérdező kommentje:
"Persze értem hogy kevés a fizetésük meg minden,de erről csak ők tehetnek" ezt arra írtam hogy akik szartak tanulni,és ez lett belőlük arról ők tehetnek.
2016. okt. 23. 17:57
 13/20 anonim ***** válasza:
26%
Azért "bunkó" és "mogorva" mert a vásárlók általában addig sietnek, amíg sorban állnak. Mikor rájuk kerül a sor, akkor rögtön ráérnek elmesélni az életüket az ősrobbanás kezdetétől. Tisztelet a kivételnek.
2016. okt. 23. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim válasza:

Én tudom, hogy pocsék, ha kevés a fizetés, de attól nem lesz több, ha a vevővel mogorván bánik, a béremelést a vezetőknél kell kiharcolni. Amikor volt a boltzáras mizéria, volt, aki pont azért nem örült bolti dolgozóként a boltzárnak, mert plusz pénztől esett el, amire amúgy szüksége lett volna, nyilván, ahol ilyen nem volt, azok morogtak a vasárnapi nyitva tartás miatt.


Ettől függetlenül én el tudom képzelni, hogy adott esetben ezért is viselkednek némelyek úgy, ahogy, mert nehéz a megélhetés, és így is, úgy is ugyanazt a pénzt kapják, akkor nem erőltetik meg magukat, de lehet szimplán rossz napjuk nekik is, hiszen ők is emberek.

2016. okt. 23. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:
51%
Én mint eladó annyit hozzátennék, hogy sokszor előfordul, hogy pont a vevő oktat ki engem mint szakeladót aki nap mint nap ezzel foglalkozik már vagy 20 éve! A nagy pénzel való fizetés meg pont olyan, hogy nagyon sokszor előfordul, hogy az első vásárló vesz kb 2-300ft-ért valamit és letesz elém egy 20000-est amikor a váltóm meg 25000. Ha visszaadok neki és a következő vásárló meg letesz egy 10000-est akkor azt hogy oldjam meg??? És ilyenkor ha megkérem, h nincs kisebb akkor jön a válasz, de csak fel akarom váltani! Na ilyenkor ki a hunyó? Vagy beüttet valamit a pénztárgépbe majd feleszmél, h ja mégse kell! Akkor meg sztornózhatok és csinálhatom a pénztármódosítást! Na ebbe lehet nem gondoltatok még bele. Vagy épp meglopnak vagy satöbbi. És ezek után még legyél kedves! Ja és én nm is az vagyok aki 80-at kap hanem a dupláját, tehát szeretném én a szakmám de azért a vásárlók is megérik a pénzüket!
2016. okt. 24. 00:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:
41%
azér b.ki mert az nap te vagy neki az 555555ik vásárló akinek el kell mondania ugyan azt azért mert értetlen, vagy mert bunkó a vásárlók fele, királynak hiszik magukat s úgy mennek be a boltba mint az utolsó parasztok csak úgy szétdobálva mindent
2016. okt. 24. 01:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:

Ha őszinte akarok lenni, az okát megértem, mert én is dolgoztam kereskedelemben. Minden pénztáros kedvesen, mosolyogva kezdi, aztán a napi 30. idióta vagy tahó vevő után nehéz kedvesnek maradni. Na, itt jön az, hogy azért nem lehetetlen, de ahhoz egy pici energiát kellene befektetni, és nem azokon leverni a feszkót, akik normálisak. Mert én azért illedelmes és kedves tudtam maradni akkor is, amikor még abban az időben, amikor nem volt elállási jog, és csak hibás termékre kellett visszaadni a pénzt, a goromba neveletlen nyanya visszahozta, hogy "a menyeméknek vettem karácsonyra, mégsem tetszik, és hallottam ám a rádijóba', hogy vissza lehet kérni érte a pénzt" (igen, a HIBÁS termékért, akkor).


És igen, én is fel tudom húzni magam, hogy amikor nem szolgáltam rá, akkor tahóskodnak velem az eladók (vagy BÁRKI). Pl. amikor egyedül megyek nem túl erős nőként nagybevásárolni, és már látványosan sóhajtoznak, ha a pénztár végénél nem 2 mp alatt pakolom össze a cuccom. Múltkor a srác konkréten nem is a kezembe adta a visszajárót, hanem leb.ta a pakolórészlegre, és úgy szedhettem össze a fémpénzt egyesével. A másik kedvencem az, amikor nekem a k...a anyámat, amiért nincs apróm. Tudom, milyen érzés, de akkor a helyzetet okoltam, nem a vevőt. Igen, volt, hogy épp csak 20e-s maradt nálam egy 1400 Ft-os vásárlásra, mert a többi aprót többi hasonszőrű helyen kellett hagynom. Akkor a pénztáros max. fúj egy nagyot, és nem velem flegmáskodik, hanem megkérdezi a másik pénztárat.

Hasonló dolgok:

- bevezetnek egy vadiúj bankkártyaolvasási rendszert, aztán csodálkoznak, ha vki nem tudja, hogy kell használni (pl. Müllerben vannak olyanok, ahova nekem kell bedugni a kártyát... ugye nem ehhez vagyok szokva, nem is nagyon tűnik különbözőnek a régi típusnál, erre a pénztáros flegmán mondja, hogy "Jaj, hát azt neked kellene ám bedugniiiii!" honnan tudhatnám? ki sincs írva rendesen... plusz nem járok napi szinten Müllerbe, hogy tudjam)

- vmiért nem olvassa le a bankkártyát a készülék, erre AZONNAL, "szar a bankkártya, fizessen kp-ban" ahelyett, hogy megnézné, mi a gond. Azóta a kártyát több helyen sikeresen használtam, szóval valszeg nem dugta be rendesen vagy az ő termináljukkal volt probléma... de nyilván azonnal azt kell mondani, hogy én vagyok a hülye

- volt már olyan, hogy a pénztáros fikázta a megvett árumat, hogy az milyen ronda

- Rossmann, pénztár. Vettem egy terméket az akciós tálból, kiderült rossz matrica került rá, és drágább. Kérdés: "UGYE így is megveszi?"... mondtam nem, azt az árat már nem érné meg nekem. Erre nagy duzzogva lehúzza a cuccot a matricás áráért (ami ugye a szabály), odavágja elém a pakolórészre, és el sem köszön...

2016. okt. 24. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 A kérdező kommentje:
Akit én ismerek az már sok éve van a pennybe és mégis k@va bunkó. Mindenki panaszkodik rá. Már unja gondolom a munkahelyét de akkor is a vásárlónak azért meg kell adni a tiszteletet. És értem hogy szar munkájuk van én se lennék pultos. A pennybe sok olyan rendes nő van hogy mindig vidám és kedves és ők is keveset keresnek még is kedvesek. Sokszor hozzáállás kérdése az egész.
2016. okt. 24. 14:05
 19/20 anonim ***** válasza:
100%

Igen!

Meg szerintem akármilyen rossz kedve van, egy köszönésbe nem kéne belehalni.

Én ha odamegyek a pénztárhoz mindig köszönök, hiába borzasztó a napom, rosszul vagyok stb.. Ezt így illik. Én sem azt akarom hogy jópofizzunk egymással, csak adjuk meg a tiszteletet.

2016. okt. 24. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:

Elég nagy a munkaerőhiány, így nem meglepő, hogy sok helyen flegma, alacsony végzettségű, világra dühös eladók vannak, kivéve az Aldi, ahol kötelező udvariasnak lenniük, csak 1-2 flegma virágszál van.

A dohányboltok meg a tényleg a legalja. Már ritkán sem megyek be energiaitalért, inkább megveszem máshol előző nap, ha ünnepnap jön. Tényleg olyan érzése van az embernek, hogy előírás, hogy minél butább és bunkóbb legyen egy dohánybolti eladó.

2023. febr. 28. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!