Mire figyeljek oda egy beszélgetéskor, hogy ne legyek idegesítő?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Miért nem azt kérdezed, aki ezt normális hangnemben, esetleg segítő szándékkal mondta?
Nem ismerünk, nem tudjuk mi az idegesítő Benned, így pontos tanácsot nem tudunk adni.
Javaslatom: Járj utána, kinek miben vagy idegesítő és ha valóban szeretnél ez(ek)en a szokás(aid)on változtatni akkor állandóan figyeld magad beszélgetéskor. Pl. ha terjengősen beszélsz és észreveszed akkor közöld az illetővel: bocs, kicsit hosszú voltam és a lehető legrövidebben fejezd be a történetet. Nagyon sokáig mindig minden beszélgetéskor figyeld magadat. És nem csak magadat, hanem a másik reakcióját. Vedd észre, ha menne, de feltartod, ha az óráját nézi, ha kitekintget a beszélgetésből, ha kényelmetlenül feszeng és az egyéb jeleket. Kicsit tanulmányozd az emberi viselkedést, hogy jobban észrevedd ezeket a jeleket. Igy lehet, nem csak az idegesítő szokásod fog "elmúlni", hanem az átlagosnál jobb kommunikátor is lehetsz. Tudatosság, odafigyelés, összeszedettség. Annak a szem előtt tartása, hogy a kommunikációban nem csak Te vagy, hanem a másik is. Hogy emberi kapcsolataid mehetnek rá akár sorozatban, ha nem figyelsz másokra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!