Call centeresként, biztosítási ügynökként hogy bírjátok kezelni az ügyfelek sok negatív hozzáállását?
Engem gyakran hívnak ilyen dolgokkal, sokszor próbáltak már becsapni, hogy nyertem valamit egy nyereményjátékon és mikor kérdeztem, hol játszottam, akkor egy kérdőívre hivatkoztak. Mikor megkérdeztem, hol töltöttem ki, mikor, stb. lefagytak, nem tudtak válaszolni.
Én általában meg se hallgatom őket, lecsapom a telefont, ha rossz pillanatban hív, akkor vitába szállok velük...
Ezt hogy fogadják? Miét választották ezt a "szakmát"? Nem szégyen úgy élni, hogy másokat becsap és abból van a megélhetése?
Na most azt képzeld el, hogy régen én azokat a kérdőíveket próbáltam telefonon lekérdezni, amiknek az eredményeit te is olvasod az újságban. És nekem is lecsapták a telefont, pont a nyereményjátékos és egyéb becsapós call centerek miatt, az emberek azt hitték, hogy én is csak át akarom verni őket.
Egyébként ha nem foglalkozol vele, hogy lecsapják neked a telefont akkor nincs semmi gáz, ugyanúgy dolgozol, nem kell idegeskedni. Igazából akit ez megvisel nem is csinál ilyen munkát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!