Csak szerintem bunkóság vásárlás közben telefonálni?
Ki tud borítani, amikor bejön egy vevő, megáll a pult előtt, és telefonál. Nem arról, hogy mit vegyen, hanem teljesen másról cseveg, közben feltart engem is a millió dolgomban, esetleg a mögötte állókat, és még az is problémát okoz, ha nem suttogva mondom neki a végösszeget, mert zavarom a telefonbeszélgetésben.
Bennem azért van annyi jó érzés, hogy az üzletbe lépés előtt befejezem a telefonálást, vagy ha bent vagyok, és csörög, akkor vagy kimegyek, vagy kinyomom, és visszahívom.
Nyilván nem egy szupermarketre gondolok (bár ott is bunkóságnak tartom a kasszánál, fizetés közben telefonálni), hanem kis üzletekben, ahol az eladó pultból szolgál ki.
Az ilyen embereket én automatikusan elítélem, és bunkóknak gondolom. Én sem pakolászok, számolgatok meg veszem fel a telefont, amikor ő bent van az üzletben.
Ennél csak az jobb, amikor a pénztáros telefonál. Van egy vegyesbolt a közelben, ahol ez rendszeres gyakorlat, nem hazudok, 10 esetből 3-szor legalább telefonál a pénztáros kishölgy, miközben kiszolgál. Mondanom sem kell, nem egyszer kellett kijavítanom, mert véletlenül rossz összeget ütött be, vagy rosszul akart visszaadni.
Maga az, ha valaki telefonál, nem bunkóság. De a körülményekre és a környezetre tekintettel kell(ene) lenni. Ha nem valami életbevágóan fontos hívás, akkor ilyen esetben illene vagy letenni, vagy nagyon rövidre fogni.
"Van egy vegyesbolt a közelben, ahol ez rendszeres gyakorlat, nem hazudok, 10 esetből 3-szor legalább telefonál a pénztáros kishölgy, miközben kiszolgál. "
Oda se járnék vásárolni...
17-es:
és akkor az eladó már nem is számít embernek, aki megérdemel annyi tiszteletet, hogy normálisan szóljanak hozzá? Azért, mert az eladó dolgozik, a vevő szabadidejében vásárol, az feljogosítja arra, hogy egy másik embert ennyire semmibe vegyen?
"Én sem pakolászok, számolgatok meg veszem fel a telefont, amikor ő bent van az üzletben."
Erre írtam. Nyilván nem telefonálgat az eladó, ha a vevőt kell kiszolgálni.
Egyébként meg szerintem nyugodtan telefonáljon bárki a boltban, ettől még senki sem válik bunkóvá.
Inkább a folyton-ítélkezésről kéne leszokni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!