Csak szerintem bunkóság vásárlás közben telefonálni?
Ki tud borítani, amikor bejön egy vevő, megáll a pult előtt, és telefonál. Nem arról, hogy mit vegyen, hanem teljesen másról cseveg, közben feltart engem is a millió dolgomban, esetleg a mögötte állókat, és még az is problémát okoz, ha nem suttogva mondom neki a végösszeget, mert zavarom a telefonbeszélgetésben.
Bennem azért van annyi jó érzés, hogy az üzletbe lépés előtt befejezem a telefonálást, vagy ha bent vagyok, és csörög, akkor vagy kimegyek, vagy kinyomom, és visszahívom.
Nyilván nem egy szupermarketre gondolok (bár ott is bunkóságnak tartom a kasszánál, fizetés közben telefonálni), hanem kis üzletekben, ahol az eladó pultból szolgál ki.
Az ilyen embereket én automatikusan elítélem, és bunkóknak gondolom. Én sem pakolászok, számolgatok meg veszem fel a telefont, amikor ő bent van az üzletben.
Ezért van kiírva a boltokban: Mi megértjük, hogy fontos hívása van, s míg be nem fejezi, nem zavarjuk önt a kiszolgálással.
Vagy valami ilyesmi. Igazából nagyon bunkó dolog.
Én vagy felveszem, és pár szóban elmondom, hol vagyok, majd leteszem,vagy egyértelműen úgy állok, hogy nem a pult elé, míg röviden elmondom a mondókámat a telefonba, hogy közben a többiek vásárolhassanak. Boltból ezért nem fogok kimenni, vagy telefont kinyomkodni, azt egyébként sem szoktam, szerintem meg az a bunkóság. Köztes megoldás is van ám.
Elítélni elítélhetsz, de remélem, nem érezteted a vevővel a véleményedet késő- Brezsnyevi pofával, mint a legtöbb eladó általában.
Igen, en patikaban dolgoztam, es szerintem is bunkosag, plane, hogyha epp Julcsi szuleteset meselik el a nagyothallo nagypapanak, akkor elegge zavaro is tud lenni a koncentracioban, az meg mindkettonk erdeke, hogy jo jogcimen legyen beutve a gyogyszer es jot is adjak oda neki...
Nem azt mondom, hogy minden telefonalo bunko, azzal semmi bajom, hogy telefonon megkerdezik, hogy mi kell, vagy rovidre zarjak a beszelgetest.
De a kiszolgalo is ember, vannak olyan luxus kivansagaim, mint koszonjenek vissza, ne csak bealljanak elem, ram sem neznek, betolnak egy receptet es kozben ugyanugy folytatjak a beszelgetest az aktualis temarol.
Igen, az
4. Nem azt mondta, hogy nem telefonalhatsz, hanem hogy szerinte bunkosag az, amikor KISZOLGÁLÁS KÖZBEN telefonál az ember legalább akkor mondja azt, hogy várj, 2 perc es visszahivlak/tartsad, mert épp kiszolgálnak
Nem olyan nehéz...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!