Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Miért kell manapság már...

Miért kell manapság már majdnem mindent pucér nőkkel reklámozni?

Figyelt kérdés

Nem provokációnak szánom a kérdésem, és nem is vitát akarok szítani, csak komolyan elcsodálkozok már ezen.


Én meleg vagyok, és folyamatosan azt olvasom, hogy az emberek azt sérelmezik, hogy a melegek mutogatják magukat (akár kézfogással stb...), meg a szexualitás 4 fal közé való, stb.

Közben meg már majdhogynem mindenféle terméknél, szolgáltatásnál, autónál, stb stb. vagy nagymellű, vagy pucér nőket látni. Plakátokon, reklámokban, TANKÖNYVEK elején is általában nők vannak, és majdnem mindenhol.

Nem azért sérelmezem ezt, mert meleg vagyok, szó sincs róla. De ez egy idő után már nem gusztustalan, hogy ennyire mindenbe beleszövik a szexet? Én például nem vennék meg csak azért semmit, mert helyes pasi van rajta.


Csak szerintem gusztustalan ez? Nem maga a női test, hanem hogy mindenbe már szex van, mindent már csak pucér nőkkel lehet eladni, stb.

Miért jó ez?


Nektek mi erről a véleményetek?



2015. ápr. 4. 16:33
1 2 3 4
 31/33 anonim ***** válasza:
54%

Ez valóban bosszantó.

Nemrég láttam egy videót arról, hogy XY magazinból vágtak ki képeket (talán reklámokat) nőkről és férfiakról. A férfiak minden egyes képen elegánsan voltak felöltözve, magabiztosan mosolyogtak, a nők pedig alul öltözöttek voltak, és bután meredtek a semmibe. A nők nem gumibabák, őket is lehetne csinosan, magabiztosan szerepeltetni! De mit is várhatunk, amikor nemcsak a férfimagazinok, hanem a női újságok címlapján is bikinis csajok szerepelnek. Egyik évben a Glamour címlapján egy konkrétan meztelen nő szerepelt. Ha már a nőknek is ennyi eszük van, hogy pucércsajos magazint vesznek, az azért már ciki.

Meg annyira banális dolgokat is úgy reklámoznak, hogy azoknak a reklámoknak bizony erős szexuális töltetük van. Például egy pucér nő egy motoron eszi a hamburgert. Bááászki.

2015. máj. 12. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/33 anonim ***** válasza:
100%

Én mindig elgondolkozok rajta, hogy mennyire egyszerűnek kellene lenni ahhoz, hogy valaki csak a (fél)pucér nő miatt meg vegyen valamit. De itt is látom egyes delikvensen, hogy simán vannak ilyen primitív emberek.


De most őszintén: egy pucér nőnek MI KÖZE VAN egy szőnyeghez, hamburgerhez, motorhoz, autóhoz, pizzához, stb? Én azon csodálkozok, hogy a nőket sem zavarja annyira ez, pedig ez a szó szoros értelmében a női test tárgyiasítása, amit nem szabadna engedni. A nő is ember, nem valami árucikk, de hát ma heteroszexuális férfiközpontú világban élünk. (mondom ezt fiúként) Csak meg kell nézni: Például pincérnek vagy eladónak kit vesznek fel általában? Akinek van mit kidobni. Pedig az ember nem azért megy étterembe vagy boltba, hogy a pincérnőt vagy az eladócsajt nézegesse, és soha nem láttam olyat, hogy valaki csak az eladó miatt vásárolt valahol.

Le lehet pontozni, de szerintem is gusztustalan, hogy már egy nyamvadt pizzát sem lehet eladni pucér nagycsöcsű nő nélkül. És egy idő után ez már nem szexi, hanem irritáló és gusztustalan.

A kérdezőnek meg igaza van, a melegek még egymás kezét sem foghatják meg, mert az már "reklámozás", meg a felvonulást is sokan szidják (mikor a 99% normális ruhában vonul, láttam, mert pont BP-n voltam barátnőmnél), de azzal senkinek semmi gondja nincs, mikor valami fesztiválon, vagy koncerten rendkívül alúlöltözött (és hozzáteszem nem túl értelmes) lányok mászkálnak mindenfele, viszik ki a sört, stb.

2015. máj. 12. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/33 anonim ***** válasza:

A TV reklámok nem célozhatóak. Így a többségnek szólnak. A többséget nem a kíváncsi, és okos emberek alkotják.

Az emberek többsége az ösztöneivel, sötét érzelmeivel (pl. irigység) manipulálható.

https://www.youtube.com/watch?v=z5MIm3jqLIw

2015. máj. 12. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!