Mi lehet a pozitív irányú célja a luxus életvitellel való menőzésnek és a magamutogatásnak a közösségi médiában?
Tudom, hogy már sokan kérdeztek hasonlót.:)
Azt tapasztalom, hogy ált. többeket frusztrálnak azok a tartalmak, ahol tehetős fiatalok magamutogató tartalmakat közölnek luxus sportágakkal, luxus környezetben stb...
Sajnos ha őszinte vagyok magammal, engem is picit frusztrál, ezért már igyekszem kevésbé és csak saját érdeklődési körbe tartozó, informatív tartalmak követésére használni a szoc. médiát.
De így is -mivel ilyen posztokból van a legtöbb-, beúszik egy-egy dúsgazdag fiatal magamutogató bejegyzése.
Érthető, hogy az ember szereti, ha dicséretet kap vagy szeret szépnek/menőnek/vonzónak/izgalmasnak tűnni, & mindenkiben van egy kis magamutogatási vágy.:)
De valamiért szerintem tényleg átment szélsőségekbe ez az exhibicionizmus őrület.😃
Tudtok olyat említeni, ami pozitívum lehet abban, ha valaki támogató jellegű, informatív tartalom helyett szimplán csak felvágósan megosztja, hogy minimális munkával (többnyire mások kizsákmányolása) szebbnél szebb helyeken wellnessezik vagy méregdrága extrém sportokaz űz?
Gyakran még hozzá is teszik, hogy: #mindennapjaim #mylife, vagy burkolt provokációval megkérdezik, h neked melyik a kedvenced az általuk bemutatott pl. luxus verdák, vagy extrém sportok közül.., melyiket űzöd szívesebben/gyakrabban (utalva rá, hogy még álmodban sem tudsz annyi élményre szert tenni, nemhogy akkora vagyonra).
Személyesen is van néhány olyan ismerősöm, akikről tudom (tapasztaltam), hogy mások kizsákmányolásából élnek luxust habzsolva és mutogatva (fiatalon).
500Ft-ot is sajnálnak a dolgozóiktól, miközben folyton utazgatnak és mutogatják magukat online.
Ez nekem nem inspirációként hat sajnos.:/ Persze vannak kivételek.:)
De jól látom, hogy már a fizikai élmények hajszolása, & a minél nagyobb vagyonépítés, majd az abból következő hedonista hencegés vált hatalmas "értékké" manapság? :(
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Szerintem semmi pozitív célja nincs.
Lehet 'pozitív' oldala az az 'influencer' részére, követőket szerez és reklámozhat.
Egyébként el nem tudom képzelni, hogy valaki miért akarná megosztani az életének ilyen hétköznapi részét, hogy hogyan él, mit eszik, stb.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Figyelemfelkeltés
Annyira vagyik a figyelemre hogy allandoan mutogassa magát
Valoszinu elhanyagolt gyerek volt, a kutya se foglalkozott vele
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
1. A negatív engagement is engagement. Jó reklám, sok elérés.
2. Minden 4 frusztrálta mondjuk jut 1, akinek ez menő, meg akit inspirál, és azok óriási vásárlóréteget képviselnek.
3. Hasonszőrűekkel akarnak ismerkedni, egy közösségbe tartozni velük (vagy ha kamu a jólét, akkor hozzájuk befurakodni)
Köszönöm szépen a válaszokat!
Igen, elgondolkodtató..
A 4-esnél a pont, így már értem!:)
Remélem, azért picit így is változni fog idővel a fő értékrend, & az eszeveszett "Még-még-még-még még, ennyi nem elég!"-típusú hedonizmust felváltja majd egy sokkal mértékletesebb.
Ahol inkább az élmények valódi értékelése, megérdemelt megszerzése & mások élményekhez való segítése is szempont lesz (nemcsak további anyagi gyarapodás szempontú öncélú reklám)! 🙂
Bár igazándiból az ilyen vagy olyan módon meggazdagodott médiacelebek is hozzájárulnak az egyszerűbb emberek közvetett segítéséhez pl. ha szállodákban, éttermekben stb. költekeznek az ott dolgozók javára.:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!