Sok reklám azért szánalmasan béna és buta, mert az itt
élő emberek igény és értelmi szintjét célozza be?
Ezt már én is megfigyeltem :)
szept. 5. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
Nem, hanem mert nem értenek hozzá.
És persze kényelmes neked a "hülye magyarok, külföldön minen jobb" narratíva. A leírtakkal szemben külföldön isvannak egészen abszurd reklámok. Ráadásul a magyar tévében látott reklámok jó része is külföldön készült.
szept. 5. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
Általában minden reklám tudatosan megcélozza a "potenciális" vásárlókat. Szóval a megszólítás, tartalom, maga a téma mind arra irányul. Másfelől pedig minden reklám akkor jó ha beszélnek is róla és be is vonza az embereket.
szept. 5. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
4/22 A kérdező kommentje:
Hogy készülne a magyar tv-s reklámok nagyobbik része külföldön? Hát ilyen prosztó üres fehér hátteres odadobjuk a termék fotóját és valaki narrál alá reklámot sehol nem láttam külföldi csatornán. Se ilyen béna utca embere féle tipikus magyar statisztás ripacskodást. Nem is színészek hanem utcáról beesett random emberek, tehetségtelen statiszták! Se üvöltöző narrátort, mint valami zsibvásárban. Meg ezeket a nagyon béna, hülyének nézősen szánalmasan gagyi családos és gyerekes, irreálisan történetet elmesélős egykaptafa reklámokat se. Annyira erőltetetten mű és ciki, hogy arra nem is igazán vannak szavaim. Na érdekes módon ilyet se látok külföldi reklámban. Itt meg mintha minden 80-90-es iq-ra, meg ízléstelenségre, kommersz bugyutaságra lenne szabva.
szept. 5. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
Így van, de a 90-es, 2000-es években is igényes volt, szép zenével, harmóniával, nagyon szerettem a reklámokat!
Mára ez már a múlt!
Ha meghallok egy reklámot, rögtön lenémítom vagy elkapcsolok!
Nézz meg egy olasz (Rai) vagy egy német (RTL) reklámot, sokkal, színesebb, vidámabb, pozitívabb, igényesebb!
Ami itthon van az több mint IDEGESÍTŐ!!!
szept. 5. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
Az a baj, hogy a hazai reklámkészítők nem értenek ehhez (sem). Tipikusana "jóvanazúgy" mentalitás, ami a mai magyar társadalmat tükrözi.
Félreértés ne essék, ezzel ugyanúgy magamat is minősítem.
szept. 6. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?
Há magyarok vagyunk vagy nem??!
szept. 6. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
9/22 A kérdező kommentje:
Meg az olcsóság ugye. De az még nem lehetne kifogás, lehetne kreativitással pótolni. De kezdem azt érezni hogy az összes valamire való szakembert és főleg a kreatívokat elüldözik innen. Vagy hogy olyan céghez kerül minden, aki valakinek a valakije és nem is ért hozzá de mindent visz. Igaz ez már politika lenne. Ja és régen is voltak olcsó reklámok de az még sokszor vicces volt, akár szállóigévé is vált egy csomó. De manapság? Pff. Ahogy 6-os is mondja, iszonyat idegesítő. És primitív, és lélekromboló. Én nem tudom ezek általánosságban már milyen embereknek készülnek, de hogy erősen lenézik őket, az is biztos.
A hazai reklámok külföldről átvettek, nem is Magyarországon forgatták, nem magyar színészekkel. Szerinted majd a kedvünkért itt is leforgatnak egy Ariel reklámot? Még a Sport szelet a jamaikai csávóval is egy külföldi csoki reklám volt eredetileg, bár remélem ezzel nem mondtam meglepőt.
szept. 6. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: