Mit tettél volna, ha nem tetszik az alma?
"Üdvözlettel!
Köszönöm a kiszállítást, de ezért az apró almáért 200ft-ot sem adtam volna."
Válaszom:
"Elnézését kérem. Legközelebb csütörtök délután leszek a városban és akkor tudom visszavenni az almát. Ha megfelel, kérem jelezze."
A vásárló válasza:
"Köszönöm válaszát, nem kell vissza vinni, csak csalódottságomnak adtam hangot."
Tehát akkor nem hogy nem adott volna 200-at, hanem adott is még többet, sőt, mégis jó az alma mert finom?
Szerintem csak nem akart ebből kellemetlenséget, csak jelezte, hogy nem lesz törzsvásárlód, mert kicsinek találja az almát, az árához képest.
Ha személyesen vette át, akkor mondhatta volna, hogy nem kéri, mert apró.
Igen ám, de a "pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el".
Gondolom nem akarta ezt a kellemetlenséget, nem tudhatta te hogy reagálsz (azért nem ez az általános reakció, hogy semmi gond, napokkal később is visszaveszem, annak ellenére, hogy élelmiszer).
Nemrég hasonlóan voltam, csak más termékkel (cserépléc). Kiszállították, pár léc penészes volt, amit utólag láttam, mert kötegelve volt. Én csak gondolkodtam, hogy írok nekik, de én se akartam volna elkezdeni cserélgetni, mert nem tudok megint ott ülni egy délelőttöt, hogy jöjjön az autó, nem fér bele az időmbe. De az is biztos, hogy nem rendelek attól a fateleptől többet.
Nem mondom, hogy a te almád ugyanilyen volt, csak lehet, hogy ez volt mögötte, nem ér rá a cserével, szállítással foglalkozni, de csalódott volt.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!