Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Miért olyan hülyék hogy...

Miért olyan hülyék hogy mindent kétszer kell elmondani, hogyan előzhetem meg?(pl.posta)

Figyelt kérdés

Pl bemegyek a postára mondom az ügyingézőnek érthetően:" külföldre szeretnék levelet feladnk elsőbbségivel, tértivevényesen"

Elövesz borítékot magricákat bélyeget vagy nem tudom, ideadja a zöld ajánlott papírt, erre kérdezem, külföldre nem a rózsaszín kell?

Aztán még leb.sz(!)hogy ja mert külföldre lesz? Nem mondta!


Masik ilyen, értesitőt beadok hogy a levelem szeretném átvenni, ez mellett a sorszámom is odaadtam. Hátrafordul a géptől, feláll, keresei a polcokon a levelet, azrtán visszafordul hpgy elkerhetem az èrtesítőt? Mondtam neki most adtam oda..visszanéz a géphez nincs ott, nem találja és vádol tovább hogy nem adtam oda.


Munkahelyen:

Szólok a kollegának hogy 3 cégtől várok még számlákat, x,y, z cégektől.

2 nek meg is erkezett, szóltam neki hogy 2 cég megküldte iktatom a tételeit márcsak egyet várunk.

Nap végén 16 óra előtt: (zárja a könyvelési évet), szóltam neki hogy jelzett a 3.cég is, holnap itt lesz az a számla is. És ezen teljesen felháborodott hogy mert még lesz számla? Miért nem mondtad?? Már nem tudja csak 2024 re könyvelni majd(a számlán 2023-as dátumok lesznek...)

Na miért nem mondtam...ketszer is mondtam neki, vagy haromszor is.


Másik kollegának szólok hogy ne nyomtasson semmit ha nála is megjelennek számlák en nyomtatok szerződeshez csatolok intézek mindent. De elkezdi magának is nyomtatni a gépéből.

Aztán rámkente hogy azokat én vittem neki oda. Mondom nem. Hát szerinte de.


Vagy boltban. Kávét kérek 1 cuko +habbal.

Beletesznek 2 cukrot.

A habot lefelejtik. Szólok hogy habot is kértem. Jaj azt nem számoltam bele, nem mondtad!(de mondtam!)

Más vevő nincs is az üzletben..



Mielőtt belekezdene valaki, jelzem, hogy artikulálva és érthetően beszélek, nem hadarok nem motyogok, nem vagyok halk sem.


De teljesen olyan érzésem kezd lenni, hogy demensekkel vagyok körbevéve.

De még meg is spékelik azzal, hogy ők vannak felháborodva, le vagyok szidva! Ez zavar a legjobban! Ha már hibázik figyelmetlen, legalább csendben elnézést kérve javítaná. Ez ngyon irritál, ahogy felbőszülnek és magas lóról kezdenek üvöltözni.


De olyan is volt hogy nem volt jó a coopban a banki termináljuk, ezért hibajelzesek után készpénzzel kellett fizetnem. Erre megvádolnak hogy a kártyámmal van a baj nem a termináljukkal. Mondtam nekik előbb is tudtam vele fizetni más üzletekben is nem a kártyám a baj. De teljesen felháborodva köti az ebet a karóhoz. Ezután más üzletben megint tudtam a kartyámmal fizetni. És amugy arra a coopra jellemző is az, hogy a terminaljuk elromlik.

Mégis a pénztáros szid engem, ő emeli fel a hangját és kijelenti mint vmi banki szakember hogy márpedig az én kártyám rossz.


Mitől ülnek ezek fordítva a lovon?



jan. 16. 18:31
1 2 3
 11/24 A kérdező kommentje:
Ja meg pénztárnál szeretnék szatyrot kérni. Beütik kifizetem. A dobozok állnak a pulton árván továbbra is. Gondoltam nem szólok, csal leesik egyszer. Hát nem esett le. Még kelletlenül megkérdezi a pultos hogy kérek még vmit? Hát a szatyor..aztán kiderült hovy vmi min szatyrot ütöttek be..megint nem szóltam semmit..kicserélték nagyra maguktól. Az sikerült.
jan. 16. 19:22
 12/24 A kérdező kommentje:
*mini
jan. 16. 19:23
 13/24 anonim ***** válasza:
39%

Magyarország szellemi állapota. Én is sokszor találkozom ilyenekkel, a kiszolgálás itthon kritikán aluli. Én úgy szoktam csinálni, hogy nem előre mondom egyben, hogy mit akarok, hanem tagoltan, különben nem értik meg. Pl. kérek egy x-et, lesz még egy y, ja és még egy z-t is szeretnék. Ha elmondanám, hogy xyz, akkor tuti lefagynának és valami lemaradna. Laktózérzékeny vagyok, ne tudd meg a kávérendelés milyen. Min. 2x szoktam elmondani, sőt én a pultnál megvárom és nézem, hogy laktózmenteset csinál-e.


Tényleg csak a tagolt beszédet tudom javasolni, de megértem a problémád.

jan. 16. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/24 anonim ***** válasza:
48%
Én is megértem, hogy miről írsz. Nincs benned hiba, sőt valójában azokban sincs, akikről írsz. Ez az ország mentális állapota sajnos. Kinek hogy jön ki. Van, aki annyira túl van terhelve, hogy figyelmetlen. Van, aki egyszerűen tojik a munkájára, mert nincs megbecsülve, sem megfizetve, ezzel szemben tényleg azt várják, hogy kb. varázsló legyél és hiába értesz 5 dologhoz, 15-öt kell elvégezni. Van, aki eleve utálja a munkáját, de nem mer váltani, mert nincs más, van, aki csak nagyon rossz passzban van, és mivel az az általános narratíva, hogy ha ügyfelekkel foglalkozol, csakis vigyorogni lehet, a valódi érzelmeidet ki ne mered fejezni, ezért sokan elfojtásban vannak. Nemcsak a munkában, hanem otthon is. Szóval igen, botrányosak a mentális állapotok itthon. Agresszió, szeretethiány, szomorúság, nyomor, kilátástalanság, megfelelési kényszer, kiégés. Csak így hirtelen. De tudnék még, mert én is pont, hogy a kereskedelmet, ügyfelezést hagytam ott.
jan. 16. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/24 anonim ***** válasza:
95%

Munka során nagyon sok olyan emberrel beszélek, akik egyszerűen tagolatlanul beszélnek. Ami nekik ismert dolog (nevük, címük, email címük), azt egyben elhadarják. Eldünnyögik, lenyelik a fél szót.

Így baromi nehéz már mindent megérteni, mikor fülelni kell, mert a felét tuti nem fogod tudni kibogozni.


Nem 100%, hogy te ilyen vagy, de gyanús, ha sehol nem értenek meg.

jan. 16. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/24 anonim ***** válasza:
67%

Velem az elmúlt 5-10 évben talán kétszer fordult elö, hogy valamit nem úgy értettek, ahogy mondtam vagy akartam.

Ha VELED napi szinten történnek ilyesmik, akkor valami gond csak van veled!

jan. 16. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/24 anonim ***** válasza:
0%
Nekem mindig úgy csinálják ahogy kérem, hörörgő CBA kasszással már én is találkoztam, de 10 évente egyszer van ilyen.
jan. 17. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/24 anonim ***** válasza:
47%

Sajnos azoknak van igaza, akik azt írták, hogy ilyen az ország szellemi szintje, meg hogy kritikán aluli a kiszolgálás.

Lehet ezt csűrni-csavarni, de a magyarok többsége nem az eszéről híres. Nézd meg ezen az oldalon is, az ide író 30-40es nők (diplomás) nők többsége funkcionális analfabéta és képtelen nem ellentmondani maguknak. Akkor mit vársz mondjuk egy postai alkalmazottól?

Egy külföldivel angolul sokkal könnyebb értetek meg bármit, mint az átlag magyarral, ez van.

jan. 18. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/24 A kérdező kommentje:

Az hogy duplán mondom el, se jött be:

Coopban pénztárnál ma:

Én: Kettő buszjegyet is szeretnék kérni, kettőt."

Nyílik a pénztárgép, erre megkérdezi:

"Mennyit!?"

jan. 19. 15:44
 20/24 anonim ***** válasza:

Persze hogy nem ha így mondod, akkor teljesen elsiklik a lényeg.

A helyes: Buszjegyez kérek - mennyit - kettöt

jan. 19. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!