Miért olyan hülyék hogy mindent kétszer kell elmondani, hogyan előzhetem meg?(pl.posta)
Pl bemegyek a postára mondom az ügyingézőnek érthetően:" külföldre szeretnék levelet feladnk elsőbbségivel, tértivevényesen"
Elövesz borítékot magricákat bélyeget vagy nem tudom, ideadja a zöld ajánlott papírt, erre kérdezem, külföldre nem a rózsaszín kell?
Aztán még leb.sz(!)hogy ja mert külföldre lesz? Nem mondta!
Masik ilyen, értesitőt beadok hogy a levelem szeretném átvenni, ez mellett a sorszámom is odaadtam. Hátrafordul a géptől, feláll, keresei a polcokon a levelet, azrtán visszafordul hpgy elkerhetem az èrtesítőt? Mondtam neki most adtam oda..visszanéz a géphez nincs ott, nem találja és vádol tovább hogy nem adtam oda.
Munkahelyen:
Szólok a kollegának hogy 3 cégtől várok még számlákat, x,y, z cégektől.
2 nek meg is erkezett, szóltam neki hogy 2 cég megküldte iktatom a tételeit márcsak egyet várunk.
Nap végén 16 óra előtt: (zárja a könyvelési évet), szóltam neki hogy jelzett a 3.cég is, holnap itt lesz az a számla is. És ezen teljesen felháborodott hogy mert még lesz számla? Miért nem mondtad?? Már nem tudja csak 2024 re könyvelni majd(a számlán 2023-as dátumok lesznek...)
Na miért nem mondtam...ketszer is mondtam neki, vagy haromszor is.
Másik kollegának szólok hogy ne nyomtasson semmit ha nála is megjelennek számlák en nyomtatok szerződeshez csatolok intézek mindent. De elkezdi magának is nyomtatni a gépéből.
Aztán rámkente hogy azokat én vittem neki oda. Mondom nem. Hát szerinte de.
Vagy boltban. Kávét kérek 1 cuko +habbal.
Beletesznek 2 cukrot.
A habot lefelejtik. Szólok hogy habot is kértem. Jaj azt nem számoltam bele, nem mondtad!(de mondtam!)
Más vevő nincs is az üzletben..
Mielőtt belekezdene valaki, jelzem, hogy artikulálva és érthetően beszélek, nem hadarok nem motyogok, nem vagyok halk sem.
De teljesen olyan érzésem kezd lenni, hogy demensekkel vagyok körbevéve.
De még meg is spékelik azzal, hogy ők vannak felháborodva, le vagyok szidva! Ez zavar a legjobban! Ha már hibázik figyelmetlen, legalább csendben elnézést kérve javítaná. Ez ngyon irritál, ahogy felbőszülnek és magas lóról kezdenek üvöltözni.
De olyan is volt hogy nem volt jó a coopban a banki termináljuk, ezért hibajelzesek után készpénzzel kellett fizetnem. Erre megvádolnak hogy a kártyámmal van a baj nem a termináljukkal. Mondtam nekik előbb is tudtam vele fizetni más üzletekben is nem a kártyám a baj. De teljesen felháborodva köti az ebet a karóhoz. Ezután más üzletben megint tudtam a kartyámmal fizetni. És amugy arra a coopra jellemző is az, hogy a terminaljuk elromlik.
Mégis a pénztáros szid engem, ő emeli fel a hangját és kijelenti mint vmi banki szakember hogy márpedig az én kártyám rossz.
Mitől ülnek ezek fordítva a lovon?
Nem nem olyan a stílusom. Leirtam hogyan beszélek. Idézzem megint?
Pl egy kávét kérek 1 cukor és habbal.
Ebben ugyan mi az irritáló.
Ezek nem direkt raknak bele 2 cukrot es hab nelkul hanem komolyan nem vágják hogy mit kértem mert nem sikerült megjegyezni!
Hogyan előzzem meg? Kezdjem így higy legyen szives nézzen rám látja ezt az ingát a kezemben? Kérem kövesse a tekintetével. Egy kávé 1 cukor és habbal.
Vagy higy csináljam? Helyből mondjam el 2 szer?
"Egy kávé lesz 1 cukor es habbal egy kávé lesz 1 cukor és habbal."?
"Külföldre szeretnék levelet feladni. Külföldre szeretnék leveletvfeladni"
" 3 cégtől várok számlázt. 3 cégtől vàrok számlát"
"Ne nyomtasd én nyomtatom. Ne nyomtasd én nyomtatom"
Csapjak fel pszichologusnak a hülyékhez? Azok beszélnek így vagy hasonlóan.
7-es vagyok
Az is megoldás, hogy úgy beszélsz, úgy kérsz, hogy eleve hangsúlyosan, elkülönítve, LASSAN mondod a "rendelést", mint a hűlyéknek. 1 db kávé, ... 1 cukorral, ... 1 habbal ... lesz szíves.
A gyrosost nem is írtam.
A cégünk telefonon adott le rendelést 7 gyros tálra a közeli üzletbe.
Fel volt írva hogy x db minden mentes(nem kell hagyma csípős), y db csak hagymával, z db-ba jöhet minden(hagyma csípős is).
Hát úgy kaptuk meg hogy mindegyik hagymás volt kivétel nélkül és valamelyik csípős random valamelyik nem.
Egy doboz se passzolt a rendeléssel.
És mindezt megelőzte hogy mondták 45-50 perc mulva kész. Odamentünk 50 perc mulva elhozni. És még csak akkor kezdték el tölteni az első dobozt..ott álltunk kb fél órát is. Kezdtem azt hinni lehet ott fogyaszto vendégeket elore vehettek csak épp ahogy szétnéztem mindenki kaja nélkül ült es mindenki várt szintén!
Ezt sem tudom hogy lehetne kezelni pedig nem én adtam le akkor a rendelest es a kollegák is ertelmesen beszélnek, aki rendelt az is.
Legszivesebben bepanaszolnám az egesz helyet, csak hát ugye fél az ember hogy akkor mit tesznek legközelebb a kajába..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!