Ha telefonon felhívnak a telefonosok miért nem értik meg amit mondok?
Az oka ennek nagyon egyszerű:
A pénz. Az órabéren kívül, minden beetetett ügyfélért is százalékot kapnak, és így foggal-körömmel, az utolsókig mondják a magukét.
Ha legközelebb felhívnak, akkor kérdezd meg, hogy milyen módon tudod tiltani a marketing jellegű megkeresést.
Általában nem elég, ha csak közlöd az ügyintézővel.
Mivel normálisan válaszolsz, ezért látnak rá esélyt, hogy meggyőzhetnek.
Ne engedd befejezni a mondandójukat.
Pl buccera vagyok x biztosítótól, y-t keresem.
"akkor keresd tovább"
"akkor b meg anyádat"
Stb átkozd ki a belüket, vagy csak nyomd ki és tiltsd le a számot. Ha átkozódtál, nem fognak keresni többet attól a cégtől.
4es vagyok, látom le vagyok pontozva, és más is aki szerint nem kene foglalkozni velük
Pedig ha elkezdesz enyelegni velük akkor megpróbálnak meggyőzni, pont azért mert kedves nem tűnsz és akkor majd megesik a szíved rajta.
Bár szerintem felesleges velük csúnyán beszélni stb., mert úgysem tudjak a rengeteg telefonszám közül, a sok dolgozó hogy ki fog elküldeni melegebb éghajlatra.
Amikor elkezdi a mondandóját azonnal kiderül hogy ki az és mit akar, ilyenkor megfogom a telefont és egyszerűen kinyomom, mert tök felesleges beszelgetnem vele, ő csak meg akar győzni, engem meg nem érdekel a terméke… és azt sem értem ez miért baj hogy kinyomom… ha kijon a fűnyíró reklám, nem kattintok rá mert nem érdekel
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!