Ha szolgáltatást veszek igénybe garantáltan becsapnak. Ez néha már nem katasztrófa, hanem röhejes. Hogyan tudnám megállapítani, hogy melyik tulajdonságom miatt rí le rólam, hogy velem ezt meg lehet tenni?
"szó szerint minden esetben komolyan átvernének mindenkit"
. De ez nem igaz, és Te is csak néhány példát hoztál fel több évnyi időitervallumból..
Átvernek a fűtésszámlával? A fodrásznál? Minden alkalommal a bankban? Vízezett benzint adnak el neked, vagy adnak el rossz helyre vonatjegyet? Sorlhatnám tovább.
Nekem tegnap lejárt tejet adtak el: emellett adtak egy rakás jó minőségű friss terméket olcsón, és előtte nem adtak lejárt tejet. Erről beszélek, hogy fejben van a probléma, hogy az ember mit vesz észre.
Fenntartással elhiszem, hogy az átveréseket veszem észre.
A gáz számla általában rendben van. A vízzel azonban rendszeresen van gond (fél évente reklamálják a már befizetett számlákat, olyankor olyan szintű anyázást rendezek, hogy tavaly már fel akartak jelenteni).
Mivel ritkán járok fodrászhoz nem tudom, nem vagyok hajlandó foglalkozni vele.
Bankban? Igen. Olvasd el a szerződést. A bank bármely pontját, bármikor egyoldalúan módosíthatja, tehát maga a szerződés csalás.
Vizezett benzint évente 3-4 alkalommal
Vonatjegyet még nem, de távolsági buszjegyet igen, bár ritkán használom, mert két fő+kutya jelentősen olcsóbb az autó
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!