Eladók meg ügyintézők miért nem veszik a lapot ha poénkodok és próbálok beszélgetni velük? mindig kedves udvarias és vicces vagyok velük de csak pofavágást és fura nézéseket kapok
Lehet, hogy csak neked vicces.
Lehet, hogy már 1000x hallották azt a "vicces" szöveget.
Te az a fajta forma lehetsz, aki elsüti a mekiben az "itt fogyasztod - nem, az asztalnál" szerű HATALMAS poént. A kasszás aznap ezt ötvennegyedjére hallja. És amúgy 72 ember visított bele az arcába valami ökörség miatt.
Tök jó, hogy te legalább emberi lényként kezeled őket, akikkel lehet viccelődni, kérlek, ezt a jó szokásod tartsd meg! Aztán, akinek jó napja van, vagy épp emberfeletti módon tudja kezelni a rossz napokat, az bele fog menni, és jó lesz. De kérlek, értsd meg, hogy két év covid-lezárás, maszkviselés (amit nekik kellett betartaniuk), meg egyre növekvő árak (amik miatt rajtuk vezeti le a frusztrációt a kedvesvevő, mert a többség nem is veszi őket emberszámba) után nehéz röhögni bármin. És ők emberek. Lehet, hogy tévedek, és tök egyedi poént mondtál, de Segíthetek Egonnak épp rajzol a kula a seggében már három órája.
Viszont, mint random internetező, szeretném elmondani, hogy tök jó, amit csinálsz, és kérlek, ne hagyd abba, és ne vedd a szívedre, ha valaki nem vevő rá. A régi kollégák amúgy ugyanezt mondják, ha a vásárló/ügyfél/vendég épp az anyád szidja, hogy csak engedd el, ne vedd a szívedre, szóval van bennetek valami közös, gondolj erre :)
Valszeg az van, hogy szorongsz, s nem mersz egyenrangú kapcsolatokba belemenni, ezért nem akarsz kockáztatni, ezért szórakoztatod az eladókat.
Ez csak tipp és nem bántásból írom. Ha mégis talált, akkor önismereti könyvek, tréningek, terápiák.
Nem mindenki értékeli, fogékony idegenek humorára, poénkodására. Főleg nem ilyen helyzetben. Poénkodni én például csakis olyanokkal szoktam, akikkel közvetlenebb a kapcsolatom.
Viszont.. ha tényleg ilyen mértékben a negatív reakciók vannak túlsúlyban, valószínűleg a vicc minősége, annak előadásmódja erősen megkérdőjelezhető. Vagy a szituáció helyszíne, azok szereplői.
A magyarok többsége frusztrált, és nem egy észlény, valljuk be. Egy eladódroid szerintem nem is biztos, hogy érti poént, ahogy egy ügyintéző sem épp professzor.
Aztán meg, ha jókedved van, akár sikeres lehetsz, ez meg egy képzetlen piacképes tudással nem rendelkező eladónak/ügyintézőnek borzasztóan fájhat.
Láthatod, itt is milyen agresszívan neked estek már válaszolók, nagy eséllyel ők is ugyanolyan frusztrált kisemberek, mint az eladók. ügyintézők.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!