Mi a véleményetek az átlag emberekről?
🍏
Kedves kérdező!
Jól látod a helyzetet.
A debilek és agyhalottak országában, aminek ez az oldal is az élő példája (indikátora, tisztelet a kivételnek):
- kérdezni,
- analizálni,
- szintetizálni,
- következtetni,
- értéket elemezni,
- variációkban gondolkodni,
- előrelátóan cselekedni,
- igényt elemezni,
- lehetőségeket elemezni,
- megoldásokban gondolkodni,
- problémát jellemezni,
- problémát értékelni,
- problémát megoldani,
- információkat kezelni,
- információkat beépíteni a gondolkodásába és működtetni,
- gondolkodási módszereket használni?
Minek?
Inkább elég a kenyér meg a cirkusz a söpredéknek, akarom írni csőcseléknek.
Mert Magyarországon csőcselék színvonal lett!
Kedves almás válaszoló!
Lehet, hogy Magyarországon sok az "agyhalott" és a "debil".
DE!
Nem mind az. Van olyan ember (nem is kevés), aki tud gondolkodni, értelmes, művelt. Az ilyen emberek értékesek, mert aki okos, az jobban át tudja látni a dolgokat. Az igaz, hogy az ilyen emberből valamennyivel kevesebb van, de pont ez teszi őket különlegessé.
Viszont a többi ember se csőcselék. Van egy olyan rossz tulajdonsága az embernek, hogy úgy ítéli meg az embert, hogy nem ismeri.
Honnan tudod, hogy pontosan milyen?
Honnan tudod, hogy mire képes valójában?
Az embert még a saját ismerőse, barátja se mindig ismeri igazán, hát még a külső szemlélők. Mindenkinek más a véleménye egyes emberekről, lehet, akit te debilnek tituláltál, az egy másik ember legjobb barátja, vagy egy családtagja. Senkit nem szabad csőcseléknek nevezni, amíg nem ismered.
A válaszaidról annyit szeretnék mondani, hogy néhány embernek, köztük nekem is, az a véleményem, hogy sértő az embereknek. Meg tudom érteni a te nézeteidet is, valamelyik kérdés alatti válaszoddal egyet tudtam érteni. De ennél a kérdésnél ez nem így van. Nem lehet senkit se agyhalottnak és debilnek nevezni, hát még azt mondani, hogy az átlag ember csőcselék. Rólad üzenet alapján az emberek a fent említett tulajdonság miatt rengetegen negatív véleményt alkotnak. A válaszaidban pedig úgy hangzik, mintha felsőbbrendűnek tartanád magad. Ez az üzenet nem ellened szól, nem bántó szándékkal írom.
🍏
Kedves 23-as hozzászóló.
Ez nem rád vonatkozik.
Sokszor oda is szoktam írni, hogy tisztelet a kivételnek!
Elnézést, ha megbántottalak!
Minden jót!
átfutottam csak a válaszokat, de nem értem, miért pontoztátok le az almás válaszolót, teljesen helytálló, amiket ír.
a magyar átlagember (magyarok kb. 70%-a) tényleg egy gyerek szintjén van egy külföldihez képet: pökhendi, beképzelt, nagyszájú, kifogáskereső, de tájékozatlan, együgyű stb.
nem tudom, mit lehet ezen vitatni, miután ismét megszavazták a kétharmadot úgy, hogy az emberek egy jelentős része még csak szavazni sem ment el.
egyszerűen a magyarok többsége a gyakorlatban egy nagy 0. csak pofázni tud, lefogyni, nyelvet tanulni, vagy felfogni, mit folyik az országban- ezeket már nem.
"#10 Miért gondolod minden válaszodban, hogy te felsőbbrendű vagy bárkinél?"
mondjuk a válaszai alapján tényleg értelmesebbnek tűnik, mint az átlag, nálatok mindenképp.
-tud érvelni
-látja Mo. problémáit
-nem beszél mellé, keres kifogásokat
-nem személyeskedik
sőt, igazából őt adta az egyetlen hasznos választ, az összes többi szokásos primitív kérdőre vonlak-mellé beszélek típusú fhingfűrészelés, ami az átlag magyarnak nagyon megy.
27: csak szólok, h nem, és bár hasonló a stílus (vázlatos írás), nem 1 ember vagyunk, nem mintha bármit számítana érdemben.
(mondjuk a fogalmazás stílusa totál más, de mint mondtam, elég buta válaszok íródtak, úgyh sokat nem várok)
🍏
Kedves 29-es válaszoló!
Én mindig felvállalom önmagamat!
🍏
Kedves 26-os válaszoló!
Nem csak látom a problémát, de megoldási javaslatom is van.
Amúgy a politikai részt rosszul látod, mert a patkányforradalmárok (1918) unokái ülnek a parlamentben!
A kormánypárt és ellenzék viszonya, maga a színjáték.
De, mivel tudják, hogy a közoktatás hatékonysága a nullával egyenlő, tettek is róla 1989-től kezdve, mert bizony ez összefonódás, így az emberek fejében - óriási füst van -, így az emberek legnagyobb része, - ősember, szép ruhában - szinten funkcionálnak.
Tisztelet a kivételnek!
Tessék a közoktatási javaslatom!
Ami az általános (felső) és középiskolai oktatást illeti.
Az informatikai technológiák térnyerése, hasznossága miatt én interaktív adatbázisokat hoznék létre, így a közölt tárgyak anyaga teljes egészében fent lenne a neten is úgy, hogy az átlagos képességű ember is megtudja érteni.
Suliban is elég lenne a tablet és a pencil.
Ami a tantárgyakat illeti:
- Cél, a sikeres és boldog életre való felkészítés lenne. Ehhez pedig életszerű tananyag kell, tehát az életből vett példákon, illetetve kísérletezéseken keresztül sajátítaná el a diák a
- matematikát,
- fizikát,
- kémiát,
- földrajzot,
- biológiát,
- embertant,
- történelmet,
- környezetvédelmet megfelelő tanulásmódszertan által.
Ez lenne a hétköznapi tantárgyhasznosítás. Azért, hogy az adott tudomány nyelvezete által képes legyen a hasznosító (tanuló) életének biológiai, kémiai, földrajzi, történelmi, fizikai szereplőit jellemezni, összehasonlításokat végezni, keresni, értelmezni, kérdezni, megismerni, tájékozottnak lenni, stb.
Ha valakit jobban érdekel (mélyebben) az adott tantárgy, mert egyetemre szeretne menni, mehet a külön felkészítés.
Ami a sorrendet illeti, lényeges:
1. Lelki gyakorlat és szokások tantárgy nélkülözhetetlen, hogy egészséges lelkületű, önbizalommal teli, érzelmileg- és gondolkodásban tudatos, bátor, tettre kész, erkölcsös, lelkiismeretes, közösségszerető, illemtudó, megfelelő időgazdálkodással rendelkező, megoldásokban- és felelősségteljesen gondolkodó, önmegújuló, önfeláldozó, szeretni-, örülni-, akarni- és kitartani tudó fiatalok lépjenek ki az életbe.
2. Magyar nyelv
Cél a valóságból kiinduló könyvek olvasásának megszerettetése, valamint a szövegalkotás, szövegértés, esszéírás, beszédművelés, érvelés mesterségének elsajátítása.
Hivatalos, egyéb levelek írása. Szövegértésnél az adásvételi-, banki-, munka-, biztosítási-, jogi szerződések értelmezését is gyakoroltatni kell.
3. Gondolkodási módszerek
Ezen (gondolkodás) nincs mit szépíteni, ennek természetesnek kell lennie. Szükséges oktatni az életből vett példákon keresztül, mint
- intelligencia fejlesztés,
- kérdezés tudománya,
- Pólya módszere,
- “hat sapka” módszer,
- űrlap módszer,
- értékelemzés,
- siker és sikertelenség okainak elemzése,
- variáció,
- elmetérkép,
- lista módszer,
- statisztika,
- tudományos gondolkodás és módszertan stb.
4. A már feljebb közölt tárgyak (fizika, matematika, stb.) oktatása.
5. Szervezés és vezetés
Azért szükséges, hogy a fiatal képes legyen kezébe venni élete irányítását, jó döntéseket tudjon hozni, előre gondolkodni, képes legyen a hibákra, veszélyekre is figyelni, kezelni őket, optimalizálni (legjobb állapotra törekedni, illetve fenntartani), stb. Tehát oktatni és gyakoroltatni kell az életből vett példákon keresztül:
- döntéstudományt,
- irányítástudományt,
- szervezéstudományt,
- rendszertudományt,
- optimalizálást.
6. Informatika
A piaci igények miatt az office csomagokon kívül szükséges a programozási nyelvek és hálózati ismeretek látásmódjával, alapvető folyamataival tisztában lenni gyakorlatias módon.
Internetes keresés- és információszűrés szabályait is gyakoroltatni kell életből vett példákon keresztül, veszélyekre is felhívva a figyelmet.
7. Idegen nyelv
Angol és német nyelv nem csak kétnyelvű módszertanon alapuló elsajátítása. Meg kell ismertetni a tanulókkal az egynyelvű tanulási módszereket is.
Lásd: beszeljangolul.com
8. Párkapcsolat és családi élet
Sajnos úgy kerülnek ki a fiatalok az életbe, hogy nincsenek felkészítve a párkapcsolatra és családi életre. A szülők legnagyobb része sincs a helyzet magaslatán. Kell oktatni az életből vett példákon keresztül:
- felkészítés a párkapcsolatra,
- gyakorlati erkölcstan,
- férfi és női szerepek,
- illemtan,
- vitakultúra,
- igényelemzés,
- felkészítés a családi életre,
- szeretkezés alapelvei és következmény ismeret,
- anya és apa szerep,
- egészségtan,
- háztartástan,
- dietetika,
- ápolástan,
- relaxációs módszerek,
- vásárlástan,
- főzéstan,
- szórakozás- és biztonságtudomány,
- szakmaválasztás (fizetés, egészségügyi tényezők, trendek, távolabbi kilátások, igények, stb.),
- tanuló, munkavállaló, iskolai fenntartó, munkáltató jogai,
- állásinterjúra való felkészítés.
9. Közgazdaságtani és pénzügyi ismeretek
Alapvető dolog a piac, cégek működésével tisztában lenni, illetve a pénzügyeket tudatosan kezelni. Lásd:
- N. Gregory Mankiw: A közgazdaságtan alapjai
- youtube: Kiszámoló akadémia (pénzügyi tervezés, banki és biztosítói termékek, stb.)
10. Testnevelés
Itt a cél az egészségmegőrzés lenne. Lásd:
- gerinctorna,
- Alexander-technika (testtudatosság),
- Autogén tréning (lazítás).
Ha valakit érdekel az adott sportág, fogyni, erősíteni szeretne, biztosítani kellene neki az adott egyesülethez való csatlakozást, ingyenesen, tanórán kívül.
11. Politika ismeret és érdekérvényesítés
Az előző rendszerben kizárták az embereket a politizálásból, így nem alakulhatott ki valódi, demokratikus gondolkodásmód, nem jöhetett létre demokratikus-embertársadalom.
Parlament és a hozzá kapcsolódó intézmények funkciója, ismerete.
- Jogszabályalkotás menete, ismerete és hatásai.
- Mit jelent a demokrácia?
- Mit jelent a közös érdekérvényesítés, gyülekezési jog?
- Mit jelent az ön- és családvédelem? Milyen lehetőségek vannak erre? Fegyverhasználat, óvóhelyismeret, önvédelmi technikák, túlélési módszerek?
- Kérdezés tudománya a politikusok felé.
- Kritikai gondolkodás és információkutatás, információhasznosítás.
- Propaganda ismeret. Mit jelent manipulálni, az érzelmekre hatni, félrevezetni, megtéveszteni, eltitkolni, hazudni, elhalgatni, elrejteni, stb.?
- Megbízhatóság és minőség vizsgálat a politikusok beszédeinek, munkájának elemzésénél.
- Mit jelent a kampány program? Lépésről-lépésre hogyan csinálnák meg az adott programot? Konkrét módszertan? Honnan, miből teremtik elő a pénzt?
- Döntéseknél miért nem alkalmazzák az értékelemzés módszerét és a hatásvizsgálatot?
- Mit jelent a teljes átláthatóság vizsgálat az összes párt működésénél? Ideológia, pénzmozgások, múlt, működési költségek elszámolása? Pártnyilvántartás?
- Miért kellett a mentelmi jog? Miért csak nekik?
- Mit jelent a politikusok családfájának nyilvánosságra hozása? Ügynökakták? Miért szükséges ez? Miért nem hozzák nyilvánosságra?
- Miért szükséges bevezetni a szakmai alkalmassági vizsgálatot, pszichológiai- és hazugság vizsgálatot a parlamentben dolgozó emberek felé?
- Miért szükséges eltiltani a politikusokat az “üzleteléstől”?
Miért nem elég nekik a fizetésük? Mit jelent a teljes vagyonosodási vizsgálat a politikusnál, családtagoknál, holdudvarnál?
- Mi az a titkosszolgálat? Mi a szerepük valójában? Kinek az érdekeit szolgálják ki?
- Mit jelent a hazaárulás?
- Mit jelent kiszolgáltatni a népet külföld, stb. felé? Mik lehetnek ennek a veszélyei?
- Miért nem használják ki Magyarország természeti, stb. adottságait a teljes nép érdekében?
- Miért volt illegitim a rendszerváltás? Milyen paktumokat kötöttek a nép feje felett a nép beleegyezése nélkül?
- Mi a szakmai erkölcs? Miért ismeretlen fogalom ez a parlamentben?
- Mik a célok valójában?
- Mik a lehetséges veszélyek?
- Mik a tennivalók?
- Mik a megítélési szempontok?
- Mik a tudnivalók?
- Amikor a politikus tesz egy kijelentést, ő mondja vagy mondatják vele? stb.
Azzal is tisztában vagyok, hogy az átállásra 2-3 generációnyi idő kellene, mert az előző rendszerek óriási pusztítást végeztek a fejekben. Sajnos ez öröklődik…
Tisztelet a kivételnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!