Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Miért van ennyi rossz eladó,...

Miért van ennyi rossz eladó, kasszás mostanában?

Figyelt kérdés

Először is le szeretném szögezni, hogy tisztában vagyok vele, hogy általában nem 3 nyelven beszélő bölcsészek vagy mérnökök dolgoznak boltokban, ergo nem agysebészek, és nyilván piacképes tudások, végzettségük sincs.

A múltban nagyon ritkán volt kellemetlen tapasztalatom, inkább csak olyankor, amikor utaztam, és kénytelen voltam Coopban vagy hasonló helyen vásárolni.

Az utóbbi években viszont egyre több ilyen van, egyedül az Aldiban és Lidlben nem volt még rossz élményem.


Pár hónapja átbicikliztem a szomszéd városba, és bementem egy nemzeti dohányboltba. A bolt előtt cigiző 25 év körüli eladólány hisztizni kezdett, amiért 6 előtt akartam bemenni. mivel utána rögtön harangoztak, kb. 5:59:50 kor akartam bemenni. A legtöbb dohányboltban ugyanazt tapasztaltam: köszönni nem tudó, elég butának kinéző 20on éves lányok, akik gyakran cserélődnek.

A közeli albán pékségbe se járok már, mert két 50es bunkó öregasszony van, akik képesek az előttem lévőket kiosztani, amiért nincs aprójuk, vagy nem tudják, hogy működik a kávégép.

Sparban köszönni nem tudó 50 körüli pletykás nők vannak, jobbára.


Kérek mindenkit, hogy a kérdésre válaszoljon, Coelho-rajongó wannabe pszichológusok kíméljenek, akik megállapítják, hogy rossz a kisugárzásom, bunkón viselkedtem etc.



2021. dec. 3. 11:11
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
96%
Sparban dolgozom, en probalok mindig kedves lenni, de amikor 50 emberbol 7 tud koszonni amikor odajön hozzám, ha kérdezek valamit nem válaszolnak, tudják hogy szóltam, de csak azért se. Ma is konkrétan odahajította hozzam egy no a ketezrest, mintha kutya lennek, nagyon felidegesitett. Nagyon nehéz lelkileg ez a munka, es szivbol kivanom hogy ne kelljen/ne legyen szukseged hogy boltban dolgozz.
2021. dec. 3. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
10 Már nem azért, de az összes multi közül talán az Aldiban a legbunkóbbak a pénztárosok.
2021. dec. 3. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
100%

A profit felülírta a szakmai igényességet, szakértelmet. Ma az esetek 97 %-ában zavarba lehet hozni egy boltost egy neki feltett, áruismerettel összefüggő kérdéssel. -Szándékosan írtam boltost, mert az eladó is egy szakma és a kereskedő is egy embertípus. (Az eladó szakképzett, mindig tudja, hogy az általa eladni kívánt áruknak melyek a negatív, ill. pozitív tulajdonságai és erről képes kommunikálni is a vevővel. A kereskedő pedig egy olyan embertípus, amelyik szeret és tud is emberekkel foglalkozni, - neki pedig az a képessége van meg, hogy tapintatosan kipuhatolja két-három mondatból, mi az, ami valójában kell és el is adható a vásárlónak, - meg van az a képessége, hogy adott esetben lemondjon egy rövidtávú profitról annak érdekében, hogy a vásárló máskor is visszajöjjön hozzá és ott vásároljon meg a későbbiekben is számos egyéb portékát. Hosszútávon gondolkodik, nem a pillanatnak él. A jó kereskedőhöz vissza is járnak az emberek, mert kipuhatolják, hogy létezik bennük egy bizonyos szintű üzleti tisztesség, - nem úgy, mint azokban a hálózatokban, akik csak lapátolják ki a szart a világba és miután fizettél, gyakorlatilag elmehetsz a pokolba is tőlük, mert sorsodra hagynak minden vásárlással kapcsolatosan felmerült problémáddal.

Tehát a gátlástalan profitszerzés az egész jelenség mozgató rugója!

"Térj be! Vásárolj! Takarodj! Ha nem vásárolsz, be se gyere!"

2021. dec. 4. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 A kérdező kommentje:

11/13

megértem, de ettől függetlenül elvárom, hogy ne rajtam vezessék le más vásárlók vagy a magánéletük miatti frusztációt. én se flegmázok az ügyfelekkel.


13/13

magyon igazad van, a kérdés az, van annyi normális szakképzett dolgozó, mint amennyire szükség lenne.

mert felénk már lassan minden kisbolt eladót keres, így talán nem is csoda, h lassan mindenhol IQ betyárok ülnek a kassza mögött vagy dolgoznak eladóként.

2021. dec. 5. 09:03
 15/17 anonim ***** válasza:
93%
14 Könnyű a kényelmes fotelból a csilivili irodából duzzogni az eladón. Itt nem jól szitulált ügyfelekről van szó. Fogalmad sincs milyen moslék emberek vásárolnak. Hogy mennyi bunkó megjegyzést vagy épp tenyérbemászó hízelgést kell eltűrni egy műszak alatt a proli emberektől. Amikor pont hogy a vásárló vezeti le a rossz napját az eladón. És nem b*szhatod pofán. Hanem mosolyogjál mert ez a dolgod. Egyszerűen kiégsz tőlük.
2021. dec. 31. 00:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 A kérdező kommentje:

"tenyérbemászó hízelgést kell eltűrni egy műszak alatt a proli emberektől."


már bocs, de a kasszások többsége is egyszerű proli.

2022. okt. 1. 18:39
 17/17 anonim ***** válasza:
0%

Munkaerőhiány van, és eladóként nyilván nem az értelmiség dolgozik, hanem azok, akik nem értenek semmihez és lusták voltak tanulni.

De hogy most őszintén, az átlag magyarnak érdemel mást? Szerintem a legtöbb magyarnak még az Aldi is túl jó. Sokszor a fejem fogom az elhízott, igénytelenül öltözött méltatlankodó vásárlók miatt.

2023. febr. 8. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!