Milyen telefonos asszisztensnek lenni?
Figyelt kérdés
Tapasztalt emberek véleménye érdekel.2021. okt. 21. 10:48
1/3 anonim válasza:
Mit értesz telefonos asszisztens alatt? Call centert?
2/3 anonim válasza:
Ez elég tág fogalom. Kimenő hívásokat kell indítani vagy a bejövőket fogadni, esetleg panaszkezelés?
3/3 anonim válasza:
Anno foglalkoztam vevőelégedettséggel. Telefonon hívtam vásárlókat, szóval nem hideghívás volt, hanem volt mihez kötni a témát. Első kérdésem az volt, hogy nem-e zavarom az illetőt, esetleg hívjam vissza később. Ez sokan díjazták, illetve mondtam hogy miért hívom őket és kb 2-3 perc lesz a beszélgetés várható hossza, Így kb 50 hívásból kb 2 küldött el melegebb éghajlatra.
Hideg hívás esetén ez az arány jóval több, főleg ha értékesítésről van szó, a panaszkezelésnél pedig nyírják a lelked rendesen, mert ai telefonál, legtöbbször már felfokozott lelkiállapotban kerül oda, lehet, hogy sok-sok perces zenehallgatásos várakozás után.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!