Azok, akik munkájuk során sok emberrel kerülnek közvetlen kapcsolatba (orvos, eladó, ügyintéző tb.), olykor megesik, hogy besokallnak és ártatlan embereken vezetik le indulataikat. Neked erről mi a véleményed?
"Persze lehet más álláspont is" Van is!
"de e kettő közül is tudsz választani" Ugyan, dehogy.
A valóság differenciáltabb annál, minthogy 2 verzióból lehessen választani.
Valóságban a dokikat képezik a megfelelő orvosi kommunikációra,
az megy kereskedőnek, akinek van önkontrollja, emberbarát,
a kereskedelemben a főnök nem engedi az ilyesmit,
nagy ker. cégek tanítják a dolgozóknak a stresszmenedzsmentet,
aki pedig nem való emberekkel munkára, annak a "telítődés" előtt világossá válik ez.
Valamilyen szinenmegértem, hiszen én is hasonló munkakörben dolgozom. DE!
"Ártatlan" embereken nem vezetheti le a feszültésget, ezt meg kell tanulni kontrollálni. Nyilván van az a pont, amikor már kibújik az emberből a kisördög, de ez többnyire nem ún. ártatlan ügyféllel/vevővel szemben szokott megtörténni.
Nálam leginkább telefonon (abból van több), amikor segíteni próbálok, kedvesen, és még erre megsértődik, hogy én ne segítsek neki, mert ő jobban tudja. OK! De akkor minek hívott fel? Ilyenkor általában elköszönök és leteszem a telefont, de volt, aki annyira bunkó volt, hogy képtelen voltam nem visszavágni. Szerencsére azért ritka az ilyen, évtizedek óta dolgozom hasonló jellegű munkakörben, szóval már van annyi rutinom, hogy tudjam kontrollálni. De nem mindenki képes rá, és ezt az iskolában sem tanítják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!