Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Márkalogók ruhán - ti mit...

Márkalogók ruhán - ti mit gondoltok róla?

Figyelt kérdés

Vannak ruhadarabok, főként pólók és pulóverek, amiken a fő motívum a gyártó logója. Mondjuk a Nike-pipa, a Puma felirat stb. Számomra ez olyan furcsa dolog, hogy fizetsz a gyártónak és a kereskedőnek, hogy aztán reklámfelületet csinálj magadból. És mindezért még boldog is vagy.


Hasonló a helyzet a Star Wars, Coca-Cola és egyéb márkát/terméket reklámozó pólókkal - igaz, itt nem a póló gyártóját reklámozod, hanem egy másik gyártó termékét. De attól még ugyanúgy egy reklámfelület vagy, és fütyülve-dalolva fizettél azért, hogy az lehess.


Nektek mi a véleményetek erről? Annyira hihetetlennek tűnik nekem, hogy ez a marketing-stratégia ennyire eladható az embereknek. Miért működik ez? Hogyhogy nem megy szembe az emberiség azzal a pofátlan reklámmennyiséggel, amit a képébe kap?


2019. júl. 20. 00:26
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:

Néha én is elgondolkodom azon, amit kérdeztél. A nagy markajelzéses cuccokat sosem szerettem. Nelm a marka feliratáért veszek meg valamit. Van például egy alternatív ruhamárka amit nagyon szeretek, de inkabb csak a sima női ruháit veszem, a mintás pólóit soha, mert zavar, hogy fel van rájuk írva a márka neve. Még egy kabáton sem tetszik mikor momdjuk bal oldalon a mellrészen ott a markajelzés. De ez csak nekem ilyen hülye heppem szerintem.


Pont a Star Wars meg egyéb filmek, játékok, vagy egy zenekaros póló stb kicsit más téma, mert sz fandom, az emberek a rajongásukat fejezik ki vele, de én olyat sem hordanék (na jó, van egy Pusheenes válltáskám, de az macskás :D)

2019. júl. 20. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!