Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Márkalogók ruhán - ti mit...

Márkalogók ruhán - ti mit gondoltok róla?

Figyelt kérdés

Vannak ruhadarabok, főként pólók és pulóverek, amiken a fő motívum a gyártó logója. Mondjuk a Nike-pipa, a Puma felirat stb. Számomra ez olyan furcsa dolog, hogy fizetsz a gyártónak és a kereskedőnek, hogy aztán reklámfelületet csinálj magadból. És mindezért még boldog is vagy.


Hasonló a helyzet a Star Wars, Coca-Cola és egyéb márkát/terméket reklámozó pólókkal - igaz, itt nem a póló gyártóját reklámozod, hanem egy másik gyártó termékét. De attól még ugyanúgy egy reklámfelület vagy, és fütyülve-dalolva fizettél azért, hogy az lehess.


Nektek mi a véleményetek erről? Annyira hihetetlennek tűnik nekem, hogy ez a marketing-stratégia ennyire eladható az embereknek. Miért működik ez? Hogyhogy nem megy szembe az emberiség azzal a pofátlan reklámmennyiséggel, amit a képébe kap?


2019. júl. 20. 00:26
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
52%
Nekem nem csak ruháim vannak ilyenek, hanem pl.coca colás tetoválásom is van. Nem azért, hogy reklámozzam, hanem egyszerűen imádom, talán fura mások számára, de nekem fontos dolgok köthetőek hozzá. Ruhákat se azért veszek ilyeneket, mert reklámozni akarom, hanem mert tetszik. Van ami mondjuk már javában túlzás (hatalmas logó, nagy betűkkel van a felirat stb), de biztos ezek is tetszenek valakinek.
2019. júl. 20. 00:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
36%
Azért nem megy szembe, mert ha szereted az adott márkát, vagy mondjuk a példádnál maradva a Star Wars akkor örömmel segítesz nekik ilyen téren. Én például imádom a Manchester United futball klubot és simán eljárok olyan ruhában, amin rajta van a címerük. Az meg, hogy néhány okostojás marhának tart emiatt? Csak sajnálni tudom őket, hogy szerintük rossz dolog legalább ennyivel támogatni az adott dolgot, amit szeretsz.
2019. júl. 20. 00:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
63%

Ezzel nem a márkát reklámozod, hanem azt, hogy neked tetszik a márka és azonosulsz vele. (Vagy egyeseknél szimplán annyit, hogy van rá pénz.)

Ruhát meg úgyis kell venni, akkor meg hadd vegyen olyat az ember, ami tetszik neki.


(De, ha ennyire beleakarod magyarázni a dolgokba ezt az elméleted, akkor jelenleg te az időddel fizetsz az oldalon, hogy az oldal üzemeltetői pénzt keressenek.)

2019. júl. 20. 00:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Szerintem valaki egyrészt azért vesz fel egy adott márkát magára, mert szimpatizál vele(sok egyéb okból, különféle sportok) innentől pedig már csak a pénz határozza meg hogy mi fér bele.


Én nem reklámozom a gyártókat amelyek holmijait megveszem, csak ezeket látom a fekete rappereken, és bár van amit nem tudok megfizetni belőlük, arról nem beszélve hogy Európában sem kapni jó néhány márkát, pl Robin jeans, így marad némelyik ruhából az alternatíva, egy kisebb gyártó.


Egy Jordan cipőt még Amerikában sem kapni fillérekért, ahogy itthon is ki kell fizetni érte annyit amennyiért egy közmunkás melózik talán még ma is.

Egy szaggatott farmerért sem adnak sokan 20 ezret, én viszont úgy vagyok ezzel hogy legalább máson nem látom(Kanadából rendelem én is)


A Nike-t azért kedvelem mert annyiszor lehúzták már az emberek ahogy az Adidast is, de ezeket akkor is megveszik neves előadók ha épp nem kapnak szponzorálásra termékeket.


Ezek a gyártók nem könyörögnek az embereknek hogy vedd ezt, válassz minket stb, mert nem szorulnak rá. Bekapcsolod a TV-t és 3 percen belül eléd tolnak 3 sör reklámot, és mindegyiknek jól hangzó, szlogenje van hogy kapjanak rá. A marketinges szakemberek meg lesütött szemmel hümmögnek hogy ez a piaci versengés.



Nekem az nem tetszik egyedül hogy híres embereket megkeresnek a termékeikkel(olyan gyártók, olyan ismertséget) akin látják hogy passzolna hozzá, de egy lelkes márka fanatikus bezzeg fizesse ki az utolsó fillérig. Az instagramos 14 éves hülye gyereknek meg küld a cég egy 70ezer ft-os Monster kabátot hogy reklámozza, csak mert csinált egy jó videót az márkáról.

2019. júl. 20. 01:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
90%
Az "én azért hordom, mert nekem tetszik" első lépése a reklám győzelmének. Persze, hogy tetszik, hiszen ez volt a cél.
2019. júl. 20. 01:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
35%
#5: Meg a saját győzelmünknek. Olyan terméket kapunk, ami tetszik...
2019. júl. 20. 01:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

Ezért sem veszek "márkás" ruhát. Épp úgy jó minőségűek, de nincs rajtuk semmilyen csicsa, vagy márkajelzés.


A reklámok mennyisége pedig azért nem tűnik fel sokaknak, mert erre lettek betanítva. Nem mind igaz minden emberre, de azért itt van pár példa arra, hogy mire is gondolok:

- Kell a logó, hogy lássák, vagy valaki.

- Megérdemlik a reklámot, hisz jó a termékük.

- Ha nem lenne márkajelzés, kétszer annyiba kerülne.

- Csak egy felirat/logó, észre sem veszik.

...

De ez így van máshol is, lásd a TV-t. 10 perc adásra jut 15 perc reklám, vagy ha veszel a telefonodra egy alkalmazást (veszel, nem letöltesz), abba is kapsz reklámot ha nem fizetsz még, ha kimész egy autóversenyre, jármű helyett kerekeken guruló reklámtáblát nézhetsz, miközben lengeted a kedvenc csapatod zászlaját... Persze vannak akik küzdenek ez ellen, de ők vannak kevesebben.

2019. júl. 20. 07:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

Persze, hogy marketingstratégia.


Ettől független a fogyasztó sem veszít vele: például a Star Wars-os és egyéb filmes vagy rockbandás pólók viselői azonnal látják ismerkedéskor, hogy van egy közös pont a másikkal.

2019. júl. 20. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 Sunshinedoll ***** válasza:

Nekem nincs kifejezett bajom vele. Attól függ, milyen az összhatás, de összességében Szerintem jól néznek ki.

Nyilván attól függ, mivel veszi fel az ember, milyen az összhatás, és alapvetően milyen minőségű a ruhadarab.

Én a letisztultabb darabokat szeretem magamon, de egy Fendi monogrammos táskát vagy dzsekit szívesen viselnék.

2019. júl. 20. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 Sunshinedoll ***** válasza:
Az meg, hogy mennyire reklámozás, az megint más kérdés, mert kétlem, hogy ha én felveszek egy Coca Colás felsőt, a helyi fiatalok 0,01%-ánál több ember tudnék elérni és befolyásolni, míg ha egy ismertebb ember vesz fel ilyesmit, akkor az már dobhat annyit a márka eladásán, hogy érezhető legyen.
2019. júl. 20. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!