Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » A "zöld" nézetűek azért...

A "zöld" nézetűek azért utálják az autókat, motorokat, mert valami lelki traumájuk volt ezekkel a járművekkel kapcsolatban?

Figyelt kérdés

[link]


Én eltudom képzelni, hogy fiatal korában elesett motorral, vagy nem tudta letenni a jogosítványt önhibájából vagy a rossz oktató miatt és ezért elkezdte utálni azokat a kerekeken guruló drága bódékat.


Ha az elektromos autóknál sikerül a hatótávot optimalizálni olyan 800 km-re, akkor elterjednek.De, ott meg majd azért megy a hiszti....túl sok lítiumot kell kitermelni ami szennyező, az aksi gyártás és az autóipar szennyez, a kidobott aksi szennyez....stb....stb



Csak indok kell,hogy utálhassák az autóval közlekedőket.



Németországé a világ első autópályája, bizony arra való, amire ők használják, nem is értem, más országokban miért van rajta limit.Hiszen a limittel elveszíti eredeti funkcióját.Az igazi autópályán nincs limit, ami hasonló az autópályához de limitált az nem autópálya,hanem gyorsforgalmi út, autóút.


Azért, meg nem lesz nagyobb szennyezés, mert a Jürgen 130 helyett 160 km/h-val megy rajta.



Az Egyesült Államok városait, hálózatát, struktúráját kivándorolt európaiak tervezték és bizony joggal lehet nevezni Európa 2.0 javított verziójának közlekedési szempontból.


2019. jan. 20. 16:51
 1/6 anonim ***** válasza:
82%
Úgy tűnik, téged ért valami trauma...
2019. jan. 20. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Ki az a Jürgen?
2019. jan. 20. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Életed legnagyobb mellényúlása ha az USA közúti közlekedése neked jobb mint az európai vagy az itthoni. Sok jó dolog van náluk, de a közlekedés az pont nem wow.


Az akkuval hajtott elektromos kocsik reméljük, hogy nem terjednek el komolyabban, az ugyanis nagy visszalépés lenne kényelemben és környezetvédelemben egyaránt. Az útba épített árammal a sugárzása miatt nem szeretnénk összebútorozni. Jó megoldás az Audi-Viessmann fejlesztésű e-gas, e-ethanol rendszerek lesznek.


A német pályát meg szerettük egész addig amíg a németek közlekedtek rajta, profin, udvariasan, értelmezhetően. A sebességkorlátok kijátszhatók, ill fontos ügyben akár ki is tudod csengetni azt a valamennyi bírságot. Egyetértek am, lehetne feltolni a huszonéve bevezetett limiteken.


A jövő egyébként nem az ingázásról és a fuvarozásról szól, egyre nagyobb arányban szabadidős tevékenység lesz utazni, ergo nem kell majd kapkodni.

2019. jan. 20. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Kedves 3,


az USA közúti infrastruktúrája jobb, mint az európai, nem minőségben, hanem megoldásokban.

Az utak szélesebbek, több a többsávos út.


A városokon belül is, szinte az egész olyan 3x3 sávos sugárutas szerkezetű.



Egyedül, amit rosszul csinálnak kint, hogy az autópályákat a városon keresztül vezetik egyes helyeken.Európában viszont elkerülőt építenek.

2019. jan. 20. 17:53
 5/6 anonim ***** válasza:

Az infrastruktúra az egy közlekedési rendszernek mindig alapja de a minőségének, élhetőségének nem egyetlen meghatározója.

Szerettem a széles pályákat odakint, más kérdés, hogy a burkolat minősége semmivel sem ápoltabb mint ITTHON.

A pályák városokon keresztül vezetése pont egy nagy előny és náluk a minimális dízelhajtás miatt nem is okoz olyan hamar szmogot.


Viszont:

-a kétoldali előzés és a jobbra tartás teljes hiánya miatt lehetetlen sebességkorlátot emelni.

-a tömegközlekedés egy nagy 0, nem divat, nem olcsó, nem élhető, ezzel elérik, hogy egy Budapest agglomeráció szintű régió 6 és 10 között, majd 15 és 19 között egy egybefüggő, hömpölygő dugó ami sosem áll be, de 30-nál jobban képtelen haladni.. szóval heti átlagban, rutinos, dinamikusan vezető sofőrként sem tudod elérni az itthoni átlagsebességed 75%-át.

-a teherfuvarozási hatékonyságuk kész röhely ezekkel a csőrös hulladékokkal, bár kezdenek ébredezni páran és duplanyereg triplanyereg is játszik.

-időrabló, vitakeltő és balesetveszélyes, ennek ellenére népszerű az "all-way" "four-way" kereszteződés.

-rövidek az autópálya be- és kisoroló sávok, baleseti gócpontok pedig pár darab van belőlük, meg lett volna hely..

-az idegesítő limiteket betartó "jogkövető" polgárok, esznek-isznak-telefonálnak-vészfékeznek-nem indexelnek-filmet néznek-posztolnak unalmukban, így legjobb ha minden kocsit nonstop figyelsz ami reális eséllyel neked tud jönni..


rengeteg jó dolog van, pl előzékenyek az emberek, pirosnál legtöbbször mehetsz jobbra, a lámpák nem a fejed felett vannak hanem elöl, túloldalt,stb..


Nem vita, Lengyelország 6x kenterbe veri. Én legalábbis szeretek menni ha jó kocsi van alattam és száraz az út.


25F

2019. jan. 20. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Mindig utálom, ha a környezetszennyezés kérdését az autó felől közelítik meg.

Hogy képzeli az autós, hogy autózik, hogy 45 percet akar utazni 90 helyett, nem akar cipekedni, a kényelmet akarja...

Én az Arckönyvben pont ezért nem olvasgatom Vitézy Dávid bejegyzéseit vagy épp a Kerékpárosklubét, I bike Budapestét...



Németország tömegközlekedéséről azért hallani rosszakat.

Nem, nem a minőségről, pontosságról, tisztaságról.

Járatsűrűségről, lefedettségről hallani rosszakat.



Engem amúgy marhára érdekelne, mi lenne, ha nem az autósokat bántanánk (akár ha "csak" sebességkorlátozásról van szó), nem arról pampognánk, hogy jaj, az eü hatáérérték 40%-a a porszennyezés, mindmeghalunk, utáljuk az autósokat, jajdejóatömegközlekedés, miért nem használod, olvashatsz közben (nem jó és nem olvadhatsz abban a tömegben)....

Hanem fejlesztenék az országok-városok a tömegközlekedést az autósok békénhagyása mellett??


Konkrét kérdésre a válasz: szerintem is trauma érte őket vagy irigyek az autósokra.

2019. jan. 20. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!