A "zöld" nézetűek azért utálják az autókat, motorokat, mert valami lelki traumájuk volt ezekkel a járművekkel kapcsolatban?
Én eltudom képzelni, hogy fiatal korában elesett motorral, vagy nem tudta letenni a jogosítványt önhibájából vagy a rossz oktató miatt és ezért elkezdte utálni azokat a kerekeken guruló drága bódékat.
Ha az elektromos autóknál sikerül a hatótávot optimalizálni olyan 800 km-re, akkor elterjednek.De, ott meg majd azért megy a hiszti....túl sok lítiumot kell kitermelni ami szennyező, az aksi gyártás és az autóipar szennyez, a kidobott aksi szennyez....stb....stb
Csak indok kell,hogy utálhassák az autóval közlekedőket.
Németországé a világ első autópályája, bizony arra való, amire ők használják, nem is értem, más országokban miért van rajta limit.Hiszen a limittel elveszíti eredeti funkcióját.Az igazi autópályán nincs limit, ami hasonló az autópályához de limitált az nem autópálya,hanem gyorsforgalmi út, autóút.
Azért, meg nem lesz nagyobb szennyezés, mert a Jürgen 130 helyett 160 km/h-val megy rajta.
Az Egyesült Államok városait, hálózatát, struktúráját kivándorolt európaiak tervezték és bizony joggal lehet nevezni Európa 2.0 javított verziójának közlekedési szempontból.
Életed legnagyobb mellényúlása ha az USA közúti közlekedése neked jobb mint az európai vagy az itthoni. Sok jó dolog van náluk, de a közlekedés az pont nem wow.
Az akkuval hajtott elektromos kocsik reméljük, hogy nem terjednek el komolyabban, az ugyanis nagy visszalépés lenne kényelemben és környezetvédelemben egyaránt. Az útba épített árammal a sugárzása miatt nem szeretnénk összebútorozni. Jó megoldás az Audi-Viessmann fejlesztésű e-gas, e-ethanol rendszerek lesznek.
A német pályát meg szerettük egész addig amíg a németek közlekedtek rajta, profin, udvariasan, értelmezhetően. A sebességkorlátok kijátszhatók, ill fontos ügyben akár ki is tudod csengetni azt a valamennyi bírságot. Egyetértek am, lehetne feltolni a huszonéve bevezetett limiteken.
A jövő egyébként nem az ingázásról és a fuvarozásról szól, egyre nagyobb arányban szabadidős tevékenység lesz utazni, ergo nem kell majd kapkodni.
Kedves 3,
az USA közúti infrastruktúrája jobb, mint az európai, nem minőségben, hanem megoldásokban.
Az utak szélesebbek, több a többsávos út.
A városokon belül is, szinte az egész olyan 3x3 sávos sugárutas szerkezetű.
Egyedül, amit rosszul csinálnak kint, hogy az autópályákat a városon keresztül vezetik egyes helyeken.Európában viszont elkerülőt építenek.
Az infrastruktúra az egy közlekedési rendszernek mindig alapja de a minőségének, élhetőségének nem egyetlen meghatározója.
Szerettem a széles pályákat odakint, más kérdés, hogy a burkolat minősége semmivel sem ápoltabb mint ITTHON.
A pályák városokon keresztül vezetése pont egy nagy előny és náluk a minimális dízelhajtás miatt nem is okoz olyan hamar szmogot.
Viszont:
-a kétoldali előzés és a jobbra tartás teljes hiánya miatt lehetetlen sebességkorlátot emelni.
-a tömegközlekedés egy nagy 0, nem divat, nem olcsó, nem élhető, ezzel elérik, hogy egy Budapest agglomeráció szintű régió 6 és 10 között, majd 15 és 19 között egy egybefüggő, hömpölygő dugó ami sosem áll be, de 30-nál jobban képtelen haladni.. szóval heti átlagban, rutinos, dinamikusan vezető sofőrként sem tudod elérni az itthoni átlagsebességed 75%-át.
-a teherfuvarozási hatékonyságuk kész röhely ezekkel a csőrös hulladékokkal, bár kezdenek ébredezni páran és duplanyereg triplanyereg is játszik.
-időrabló, vitakeltő és balesetveszélyes, ennek ellenére népszerű az "all-way" "four-way" kereszteződés.
-rövidek az autópálya be- és kisoroló sávok, baleseti gócpontok pedig pár darab van belőlük, meg lett volna hely..
-az idegesítő limiteket betartó "jogkövető" polgárok, esznek-isznak-telefonálnak-vészfékeznek-nem indexelnek-filmet néznek-posztolnak unalmukban, így legjobb ha minden kocsit nonstop figyelsz ami reális eséllyel neked tud jönni..
rengeteg jó dolog van, pl előzékenyek az emberek, pirosnál legtöbbször mehetsz jobbra, a lámpák nem a fejed felett vannak hanem elöl, túloldalt,stb..
Nem vita, Lengyelország 6x kenterbe veri. Én legalábbis szeretek menni ha jó kocsi van alattam és száraz az út.
25F
Mindig utálom, ha a környezetszennyezés kérdését az autó felől közelítik meg.
Hogy képzeli az autós, hogy autózik, hogy 45 percet akar utazni 90 helyett, nem akar cipekedni, a kényelmet akarja...
Én az Arckönyvben pont ezért nem olvasgatom Vitézy Dávid bejegyzéseit vagy épp a Kerékpárosklubét, I bike Budapestét...
Németország tömegközlekedéséről azért hallani rosszakat.
Nem, nem a minőségről, pontosságról, tisztaságról.
Járatsűrűségről, lefedettségről hallani rosszakat.
Engem amúgy marhára érdekelne, mi lenne, ha nem az autósokat bántanánk (akár ha "csak" sebességkorlátozásról van szó), nem arról pampognánk, hogy jaj, az eü hatáérérték 40%-a a porszennyezés, mindmeghalunk, utáljuk az autósokat, jajdejóatömegközlekedés, miért nem használod, olvashatsz közben (nem jó és nem olvadhatsz abban a tömegben)....
Hanem fejlesztenék az országok-városok a tömegközlekedést az autósok békénhagyása mellett??
Konkrét kérdésre a válasz: szerintem is trauma érte őket vagy irigyek az autósokra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!