Mit lehet tenni olyankor, ha az üzletek becsapnak?
Minap voltam bevásárolni. Sok termék akciósan volt feltüntetve a polcokon, így gondoltam veszek most, mert egyébként drágák. Kifizettem, bár furcsa volt , hogy kicsit elszámoltam magam mikor összeadtam kb. mennyit fizetek majd, de hazajöttem a dolgaimmal. Másnap reggel véletlenül elémkerült a számla és akkor láttam, hogy egyiket sem az akciós áron vettem, hanem a rendes árat fizettem értük. Átszámítva (külföldön élek) kb. 2000 forinttal fizettem többet. Lehet nem tűnik soknak, de nekem az. Ráadásként a bevásárlókocsi is elnyelte a pénzérmémet és nem tudtam kiszedni.
Ilyenkor menjek vissza az üzletbe és verjem a pofájukat a polcokon lévő árba és a számlámat közben libegtessem vagy mit lehet ilyenkor tenni?
Nekem pont ma mesélte a barátnőm, hogy tegnap vásároltak, otthon vették észre, hogy valamiből, amiből egyet vettek, több volt a nyugtán. Ma mentek vissza, ellenőrizték a felvételt, és visszakapták a pénzt.
Velem is volt olyan, igaz online vásárlásnál, hogy megrendeltem és kifizettem ugyanabból a cuccból kettőt, és csak egy volt a dobozban. Írtam nekik, hogy nyilván nem tudom bizonyítani, de csak egyet kaptam. Ők is azt írták vissza, hogy megnézték a csomagolásról a felvételt, és másnap küldték a hiányzó cikket.
Reklamálj normális hangnemben.
Én eddig minden ilyen esetben visszakaptam a különbözetet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!