Kértél már el vendégkönyvet azért, hogy megdicsérd valaki munkáját? Ha igen, milyen helyen és miért?
Nem.
Ha beírnék, arról mindenképp személyesen átveendő válaszlevelet kellene írniuk, ami kb. semmiről nem szól, de el kell mennem érte a postára:(
Nem, de személyesen megdicsértem a szakács munkáját egy vidéki étteremben :)
Én nem írnék be, mert az kötelező papírmunkával jár nekik és nem az lenne a célom, hogy valakit megszívassak :D
A mai világban ennél egyszerűbb megoldás is van, mint pl. egy jól megfogalmazott mail vagy értékelés.
Én csináltam már ilyet, és jól is esett a dolgozónak. ;)
Nem kaptam semmilyen válaszlevelet, hiszen semmilyen kivizsgálandó esetről nem volt szó, amire választ várnék, pusztán név szerint megdicsértem a kiszolgáló személyt. :)
Nem hogy plusz papír munkát nem okoztam senkinek, de a napját is szebbé tettem valakinek. Plusz kapta egy kis ajándékot érte ingyen. :)
Ilyen hülyeséget amit itt összeírnak.. Ne légy kedves, mert plusz munka.. lol
(Ja egyébként dolgoztam a másik oldalon, egyikünk sem vette rossznak a dícséretet tőlünk sem soha. érdekes 1-2 ember itt, komolyan. ) :D
5-ös vagyok
Amiért én tettem, annak külön sztorija van egyébként, azt most nem írom le.
Egyébként valóban az értékelés, visszajelzés írására ott van a facebook, google értékelő rendszere, írhatsz ugy ügyfélszolgálatra is, chat, email.
De ezek személyesen nem kerülnek a téged kiszolgáló Kiss Pista fülébe, ha direkt nem továbbítja az egyik facebook-os vagy ügyfélszolis neki el a dícséretet.
Szóval sima értékelésnek valóban jobb platformok vannak.
Én meg spicces voltam és spontán jött az ötlet. :)
N
5-ös, nem a levegőbe beszélünk :D
A VÁSÁRLÓK KÖNYVE egy jegyzőkönyv. Akármi kerül bele, az papírmunkát jelent, nem arra van ott, hogy játsszál vele. a VENDÉGKÖNYV az, amibe ilyenkor be szokás írni. Nem mindegy.
"A vásárlók könyvét minden, a fogyasztókkal közvetlen kapcsolatban álló kereskedelmi, vendéglátó, fogyasztási cikkeket javító és kölcsönző tevékenységet végző helyen lennie kell (pl. üzletben, piaci elárusító helyen, étteremben, büfében, motelben, benzinkúton), ezért ne fogadjuk el, ha a kereskedő azt állítja, hogy az ő boltjában nincs.
A vásárló által tett bejegyzést érdemben meg kell vizsgálni, és az intézkedésről a vásárlót tájékoztatni kell. A jegyző, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság és a felügyelőségek két évre visszamenőleg vizsgálhatják a vásárlók könyvébe tett bejegyzéseket.
Az a kereskedő, aki a vásárlók könyvét szabálytalanul kezeli, a fogyasztóvédelmi felügyelőség intézkedésével, és akár ötvenezer forintig terjedő pénzbírsággal is számolhat (a szabálysértési tényállás megnevezése: kereskedésre vonatkozó szabályok megsértése).
A Vásárlók könyve nem csupán panaszkönyv, hanem észrevételeink, javaslataink megtételének helye is. Ezek kivizsgálására és megválaszolására ugyanúgy a fenti szabályok érvényesek, így a könyvet nyugodtan használjuk akkor is, ha nem akarunk kifogással élni."
Bizony bizony, ha te a Vásárlók könyvébe körmöltél be és nem válaszoltak, akkor is megbírságolják őket, ha csak dicséretet írtál bele :D
Most már fogalmam sincs, melyik könyv volt az. :D
Mondom, hogy volt bennem alkohol.
Mivel én kézhez levelet nem kaptam, lehet a vendégkönyv volt az, amit adott.
:D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!