Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Tapló eladó a boltban, hogyan...

Tapló eladó a boltban, hogyan kezeljem?

Figyelt kérdés
Szóval van Veszprémben egy kistesco, ahol van egy elég gyökér eladó; nem köszön, az áruk lehúzása után nem mondja az árat (abból a szögből nem látom az összeget, mert úgy van beállítva a kijelző, hogy nem látható). Egy ideje nem láttam, de ma megint volt "szerencsém" találkozni vele. Én ettől függetlenül azért csendben köszöntem, de nem vittem túlzásba és nem voltam korábban sem lenéző vele szemben. De úgy viselkedik, mintha nekem tenne szívességet, hogy lehúzza azokat az árukat, amit venni akarok. Tudom nem nagy probléma, de azért kíváncsi vagyok más véleményére is.
2017. máj. 25. 23:41
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

Mit akarsz kezelni? Megnevelni nem fogod, ha meg nem tudod mennyit kell fizetni es nem mondja, akkor kérdezel...

Ha rendkívül felhúzna (nem csinaln a leírásod alapján ilyet) akkor en fizetéskor megmondanam, miután elkéri a pénzt h "á mégse kell" es otthagynám a teli kosarral, oszt jo szórakozást neki. De azzal h nem köszön nem tett ellenem semmit.

2017. máj. 25. 23:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
69%
Ne problemazz ezen...mindig voltak és lesznek is kretén emberek.. Semmit nem kell vele csinálni.nem tudom Milyen válaszokat vársz de gondolom hogy ilyen állatok ide tévednek és azt tanácsolják hogy verd ki a hisztit ytb. Semmi értelme gondolj bele milyen lehet 8 órában a pénztárgép mögött ülni..Nem védem a nőt de tedd túl magad ezen a világrengető problémán :)
2017. máj. 25. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, #1-es: lehet egyszer ezt kipróbálom, bár ezzel a mögöttem lévőket is megszívatom, de hátha észreveszi magát.
2017. máj. 25. 23:54
 4/10 anonim ***** válasza:
100%
Ha csak nem köszön az tényleg nem gond. Tudok olyan pénztárosról aki köszön, méghozzá olyan hangon mint amikor az evőeszközt csikorgatod a tányéron. Hát jobb lenne ha ő is kussolna.
2017. máj. 26. 00:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
33%

az eladóknak a vevők kb 10%ban köszönnek vissza mo-n.

lehet megunta a szélmalomharcot ki van égve azért nem köszön már.

2017. máj. 26. 00:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
91%
tescóban van vevőszolgálat. ot lehet a panaszoddal élned :D
2017. máj. 26. 00:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
91%
Én ebből soha nem csináltam morális kérdést. Simán megkérdezem, hogy "csókolom, tényleg személyes sértésnek veszi hogy dologzni kell? Ha nem megy, akkor haza kell menni és nézni kell otthon a sorozatokat. Kedves nevét árulja már el legyen szíves, mert most írunk egy jegyzőkönyvet erről. Az üzletvezetőt szeretném látni széles mosollyal egy panaszkönyvvel a kezében. Van ezzel probléma? " Na kb így....
2017. máj. 26. 07:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
100%
naponta vásárolok abban az üzletben, van, hogy többször is, 300 m-re lakom. Lövésem sincs, melyik pénztáros lehet ez.
2017. máj. 26. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
46%
Kit érdekel, hogy nem köszön a pénztáros? Te csak egyszer még hozzá naponta, ő ott áll egész nap és az idiótákat elviseli, jóhogy elmegy tőle a kedve. És miért gondolod, hogy te teszel neki szívességet, hogy lehúzhatja az áruidat? Ez egy oda-vissza való szolgáltatás, te megveszed amit ők drágábban eladnak, te sem halsz éhen és ők is keresnek pénzt. Ez nem úgy működik, hogy ha te nem mész oda, akkor becsődölnek és jól megkapták, ezért te szivességet teszel...
2017. máj. 26. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:

Köszönöm a többieknek is a válaszokat,

#8: Egy fiatalabb nő, kb. 3 hónapja nem láttam, most csütörtökön ismét ott volt, korábban is ilyen volt, a nevét nem tudom.

#9: ha én köszönök, akkor azért elvárom, hogy visszaköszönjön, sőt neki kéne előre köszönni, gondolom ez a protokoll, hiszen a 2 kezemen meg tudnám számolni, hogy az elmúlt 2-3 hónapban hányan nem köszönnek, szinte mindenki megteszi. De itt nem is a köszönésen van a hangsúly, hanem a hozzáállásban. És igenis elvárom, hogy ne bunkó módon viselkedjen. Az általam is kifizetett árrésből kapja pl. a fizetését. A hozzád hasonlók gondolkodása miatt ilyen a szolgáltatók hozzáállása Magyarországon, hogy én érzem sokszor kellemetlenül magam, hogy egyes szegény eladót zavarom és hajlandó kiszolgálni, persze tisztelet a kivételnek. Ja és nem állt, hanem ült, érdekes a többiek tudnak normálisan viselkedni. Neked ment a piros, a többieknek meg a zöld kéz.

2017. máj. 27. 00:16

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!