Miért várják el egyesek, hogy az általam meghirdetett árut napokig tegyem félre nekik, aztán meg mégse kell?
Felhív, hogy érdekelnè a dolog, de nincs pénze, vagy akármi, tegyem már félre neki, mert ő jelentkezett hamarabb, vagy nemtudom milyen gondolkodás miatt. Ha jön valaki, és eladom neki, akkor rinyal, hogy de neki volt félretéve. Ha meg tartom, akkor 10ből 9szer nem jelentkezik az illető. Rákérdezek, már nem aktuális. Vagy már kaptak olyat. Jobb esetben hozzáteszi hogy bocsi. Rosszabb esetben nem is válaszol.
Nem értem, miért kell visszaélni más segítő készségével. Én már nem teszek el senkinek semmit, aki előbb jön, az viszi.
De elvárják, és kérik. Miért?
Ilyenek az emberek. Ha a kisujjadat nyújtod, akkor a karod is akarják rögtön.
Szerintem minden új jelentkezőnek fektesd le a szabályokat már a legelején korrektül, hogy később ne éljenek vissza a segítőkészségeddel.
"Tisztelt xy!
Felhívom szíves figyelmét, hogy az árucikkeimet maximum 3 napig áll módomban félretenni. Ha ezen időn belül nem kapok visszajelzést, úgy az áru automatikusan a következő érdeklődő kapja. Köszönöm megértését."
Ès akkor tiszta sor. A te lelkiismereted is tiszta, és ők se pampoghatnak.
Felesleges a miérteken agyalni, szimplán meg kell beszélni egy időpontot, hogy mikor veszi át és kész. Ha meg nem veszi át, akkor hirdetni tovább.
Ráadásul türelmetlenkedni sem kell, én például rühellem, mikor valaki "azonnal" akarja eladni ott abban a szent pillanatban. Aztán ha azt írom neki hogy holnap, akkor írja hogy van aki már ma elvinné...
Vagy ahogy előttem írják, le kell írni egy időpontot hogy max X napig teszed félre az árut.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!