Pepsi-Coca vloggerekkel reklámozza jelenleg a termékeit. De miért van ez? Lent.
A pepsi facebook oldalán csak azt olvasom, hogy csicska Goodlike, sz*r Unfield, eladtátok magatokat, unalmas stbstb.. A Coca-Cola face oldalán pedig csak azt olvasom, hogy szeretünk Csecse Attila, love Follow Anna stb...
Szemény szerint én mindegyik vloggert kedvelem. A youtube követők alapján pl Unfield kedveltebb mint pl Anna vagy Attila.
Akkor mégis miért szidják most agyon a Pepsit a Cocát meg miért nem?
Szimplán csak kíváncsiságból kérdezem :)
Nem mindegy, hogy az adott internetes személyiségnek milyen és mekkora célközönsége van, és milyen tartalmat generál.
A kérdésedben említett Coca Cola-s videósok férfiak számára érdektelen dolgokról beszélnek, így azt sem tudják, hogy kik azok, a lányok pedig odaírnak szívecskéket, és ömlengenek pár sort.
Ez a Goodlike és Unfield ismertebbnek számít a nagyobb nézőközönsége miatt, így sok megoszló vélemény születik róluk. A Pepsi-s oldalon sem mindenkit ócsárolnak, például azt a Szilvát sem, meg annál az Ábelnél is másra panaszkodnak, mégpedig arra, hogy állandóan megjelenik a Pepsi reklámja a Facebook-on, túl agresszíven hirdet, és ez nem érdekli őket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!