Miért van annyi reklám manapság minden applikációban/játékokban?










De egyebkent mindenhol ezt csinaljak a tesco clubcard is atverosen hirdet most csak 120 Ft a csoki ja igen ha 3-at veszel belole
1 db 120 Ft a masik ketto meg 250





Csak az a baj, hogy ezzel az ellenkezőjét érik el. Nem mindig van az embernek ideje alaposan utánajárni az akciónak, vagy épp fel sem merül benne, hogy van apróbetűs rész. Elmegy, megveszi, fizet, és látja, hogy nem az az ár, mint amit hirdetnek. Rögtön megy a bolt rossz híre.
Sok ismerősömről tudom, hogy egy-egy akcióra rábuknak, mint kacsa a nokedlire, anélkül, hogy megnéznék, milyen feltételek mellett megy az akció. Aztán meg hallom, hogy így átverte a bolt, meg úgy átverte a bolt. És igen, ő a hibás, amiért nem járt utána. De attól még a boltnak rossz híre megy.










Ezek szerint nem megy jól az Etele Plázának se hogy ilyenekre fanyalodnak.
Pedig amúgy az jó helyen van. Vagy próbálom megérteni mi visz rá egy jól működő céget ilyenre, esetleg ha szrul választ reklám szakembert.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!