Volt már olyan, hogy a hozzáállás miatt megjegyzést tettél a boltban, hogy máskor nem fogod náluk költeni a pénzedet?
Nem szoktam ezt így külön megjegyezni, hogy többet nem megyek oda, de azt igen, ha nem tetszik a hangnem. Bár ritkán fordult elő eddig, de volt, hogy annyira paréj volt az eladó, hogy közöltem vele, lehetne kedvesebb is, ha már én is az vagyok. Konkrétan szinte hozzám vágta a visszajárót, ott eldurrant az agyam.
Én alapvetően úgy megyek be mindenhova, hogy hangosan köszönöm, ismerem a légyszíves és a legyen kedves kifejezéseket, de ha velem bunkók, akkor igenis szóvá teszem. Nagyon panaszkodnak az eladók, hogy milyen bunkók a vásárlók, de sajnos sokszor fordítva is így van.
Nem szólok semmit. Dolgoztam boltban, lszrtuk ezeket a megjegyzéseket. Vàsàrlókban 99%-ban nincs elég önfegyelem hogy tartsàk magukat hozzà. Ha az olcsóbb àrról vagy a nàlunk kapható vàgyott termékről kellett lemondani, bizony megszegték az ígéretüket.
Hangos szitkozódàs helyett inkàbb magamba vésem a haragot hogy a jövőben biztosan tartsam magam ehhez. Persze egyedül nem fogok bojkottàlni egy boltot se. De ha annyival kevesebb pénzük lesz ami így kiesik, màr nyertem valamennyit.
Példàul tavasszal minden nap hajnalban mentem haza munkàból és szép kàrtyàra vàsàroltam a közeli gyorsétteremben. Míg kitalàltàk hogy autó nélkül nem szolgàlnak ki. Közel 400 ezer forint volt akkor a szépkàrtyàmon amit terveim szerint így nem nàluk fogok elkölteni. Kellemetlen, de nem velem szúrtak ki.
2020-ban vettem egy olcsóbb laptopot egy kereskedőnél. 2021-ben garanciàval elhajtottak, és hosszas levelezés utàn voltak hajlandóak honoràlni. 2023-ban a 800 ezer forintos munkagép nàluk 30 ezer forinttal olcsóbb lett volna mint ahol végül megvettem. Természetesen szóba se jöhetett hogy ott vàsàroljak.
Nem kell ezt hisztizve mondani. Legjobb "bosszú" ha egyszerűen tartod magad hozzà, valamint mikor szóba jön, akkor nem tagadod le a negatív tapasztalataidat.
Én azért nem teszem szóvá, mert feleslegesnek tartom. Nem fogja azt mondani, hogy jajj elnézést, igaza van, rossz napom van ... stb.
Sajnos ez úgy nézne ki a valóságban, hogy közlöm, hogy a lábamat oda többet nem teszem be, ő meg röhög egyet az arcomba, hogy hála a jó égnek.
Nálam volt már minden is.
Volt amikor az eladó/biztonsági modora nem volt megfelelő, akkor tudtára adtam. Általában elértem azt, hogy elnézést kérjenek tőlem, akkor mondtam, hogy "Köszönöm szépen, ezt szerettem volna hallani" és le volt zárva a téma.
Súlyosabb esetben nem balhéztam helyszínen, hazamentem és leírtam a véleményemet nyílt felületeken, mint a Google Maps, Facebook. Vagy panaszlevelet írtam közvetlenül a vezetőségnek aminek az lett a vége, hogy kirúgták az illetőt. Volt olyan, hogy előttem már sokan tettek panaszt, de olyan is volt, hogy én indítottam el a folyamatot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!