Ebből lehet baj?(számlázás)
Rendeltem és véletlenül kétszer írtam ugyanazt a címet.
Az első a lakcím ahova számlázni kellett volna,a második mező az az ahol át szeretném venni ugye ami bármi lehet.
Direkt a munka+lakóhelyem közötti terület címet adtam meg.
De kétszer tehát oda is hozzák/oda is hozza a futár hogy vegyem át.
Emailt írtam hogy ez véletlenül volt,de még nem válaszoltak rá.
3 db különböző bolt van ezen a helyen.
Meg egy parkoló persze.
A számlázási cím nem releváns, csak a szállításit fogják nézni. Amit megadtál, oda próbálják meg kézbesíteni.
Ha még nem vette fel a futárszolgálat, gyorsan jelezheted a tévedést az eladónak, és átírják. Ha már felvette a futár és kaptál nyomkövetési számot, akkor nekik kell írni és kérni a helyesbítést. Egyes futárszolgálatok (GLS rémlik) az értesítőben szoktak egy módosítási lehetőséget is felkínálni, és ott is átirányíthatod más címre.
Arra a címre viszik, amit megadtál szállítási címként. "Direkt a munka+lakóhelyem közötti terület címet adtam meg. De kétszer tehát oda is hozzák/oda is hozza a futár hogy vegyem át. (...) 3 db különböző bolt van ezen a helyen."
Ezt én nem értem, ne haragudj. Szállítási címként is véletlenül a lakás (számlázási) címet adtad meg? És még az sem pontos?
A lényeg, hogy oda viszik, amit szállítási címként megadtál, ha a futár normális, ráér és van megadva telefonszám, akkor felhív, hogy itt van, de itt 3 bolt is van, melyikbe menjen be, vagy gyere ki a dobozért.
Szállítási cím az jó,de a számlázási címnek az én lakcímemnek kéne lennie.
De szállítási cím=számlázási cím.
Véletlenül ugyanazt írtam be abba a mezőbe is.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!