Történt valakivel már hasonló? Van megoldás, vagy hidegvíz rá? Lehet a végén én leszek hülye és hibás, de jelenleg csak csalódott, dühös vagyok.
Nem is tudom melyik kategóriában lenne a legjobb helyen, de itt igazából az emberiesség vagy annak hiánya kissé fáj.
Csomagküldés. Törött parfüm.
Viszont a dolog ott kezdődik, hogy már eleve más csomagot kapott meg a vevőm az én szállítási cimkémmel. Az enyém valahová máshová ment, idegennek.
Már itt eldobtam kissé az agyam, hogy a vevőm, akinek már máskor is postáztam, valami műanyag játékos dobozt küldött, rajta a nevemmel, csomagszámommal.
Ezt megreklamáltuk, kb. 2 hete, most sikerült utánajárniuk az ügyfélszolgálaton, a téves címzett visszaküldte nekik, elmondása alapján már eleve ázottan, parfümtől illatosan kapta meg a csomagot.
Na most a parfüm külső csomagolása nem az enyém, ezt átcsomagolhatta az átvevő, hogy vissza tudja küldeni.
Én tudom, hogy volt már ilyen a világegyetemben, hogy sérült a csomag, de ettől sokkal vékonyabb üvegeket is küldtem már, külföldre is. Legalább húsz eladásom volt. Sok visszajelzésben nemcsak a korrektségemet, de a gondos csomagolást is kiemelték.
Komolyan ez ennyi lenne? Eleve elcserélik már az elején, ami előfordul, emberek vagyunk, meg is sérült, eltört, ez is előfordul, de ennyivel le van tudva, hogy a parfüm szállítás alól kizárt termék?
Amikor szinte már az egész életünk online rendelésekre rendezkedett be?
Ugyanis a Packeta erre hivatkozik.
A lelkiismeretfurdalásomról ne is beszéljünk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!