Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Miért lehet ez, hogy beszélsz...

Miért lehet ez, hogy beszélsz egy ügyfélszolgálatossal és nem látja a saját rendszerén amit egy másik osztály tesz az ügyben?

Figyelt kérdés

Miért nincs egyetlen rendszer amelyhez az ügyfélszolgálatos is hozzáfér?

Rengetegszer előfordult ez már, hogy az ügyfélszolgálatos nem tudott információt adni mert egyszerűen nem látta azt.


2023. jún. 25. 10:35
 1/7 anonim ***** válasza:
91%
Mert vannak kevésbé publikus részek is a rendszerben, másrészt ahhoz, hogy a felvitt adatok lehozhatóak legyenek, idö kell, nem azonnak hozzáférhetö, márcsak biztonsági okokból sem.
2023. jún. 25. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
94%
Illetve még egy, a másik osztály adott esetben (még) nem vitte be a rendszerbe, amire kiváncsi vagy. (Ez akár heteket is jelenthet hanyag ügyintézö esetén)
2023. jún. 25. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
Sokszor rendszerbiztonsági okból nem férnek hozzá ügyfélszolgálatosok dolgokhoz, érzékeny adatok lehetnek a rendszerben, amiket nincs joga mindenkinek látni.
2023. jún. 25. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
GDPR
2023. jún. 25. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

Nagyon sokat szívatják manapság az európai fogyasztót.

Nincsenek európai fogyasztóvédő szervezetek?

Úgy érződik az üzleti szférának mindent megengednek, a kliens csak másodlagos.

10 éve még volt hasznavehető ügyfélszolgálat, manapság csak bohóckodás van, többet érsz ha anyósodat hívod, ő még többet tud.

2023. jún. 25. 13:11
 6/7 anonim ***** válasza:
Tudnál egy konkrétabb példát írni, mivel kapcsolatban volt ilyen tapasztalatod?
2023. jún. 25. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Egy évig dolgoztam egy webáruházban, és több cég termékeit forgalmaztuk. Úgy nézett ki az üzleti kapcsolat, hogy a gyártótól megkaptunk egy táblázatot, vagy egy katalógust, hogy azokat a termékeket töltsük fel a webshopba. De arról nem kaptunk információt, hogy melyik termék hogyan van készleten. Gyakran a vásárlói rendelés után, hosszas telefonálgatás, emailezgetés következtében derült csak ki, hogy ja, hát abból a termékből most nincs gyártás, de fel kellett tölteni, hogy lássák a vevők. A mi pofánk égett miatta kifelé, úgy tűnt, hogy a webshop az amatőr, miközben nekünk nem adták át korrekt módon az adatokat. Én már nem dolgozom ott, másfelé is mentem tovább, csak azért írtam le, mert ilyen is van.
2023. jún. 25. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!